جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سری دوم ساعت هوشمند اپل در راه است

ساعت هوشمند کمپانی اپل که با نام اپل واچ وارد بازار شد توانست محبوبیت بالایی به دست بیاورد و در بازار گجت های پوشیدنی سر و صدا به پا کند. با وجود این نسل موفق حال احتمالات راجب به نسل جدید از این محصول شروع شده اند و با توجه به گفته ی یکی از تولید کنندگان اپل واچ با محصول پیشرفته تری رو به رو هستیم و اپل هم اکنون روی آن کار میکند.

seri 2 saat hooshmande apple dar rah ast

اپل واچ موفق ترین گجت پوشیدنی است که تا به حال وارد بازار شده است و با توجه به این موفقیت چشم گیر کاملا قابل پیش بینی میباشد که اپل به دنبال تولید نسل دیگر از این محصول باشد تا بتواند بازار را باز هم تحت تاثیر قرار دهد. در همین راستا، یکی از تولید کنندگان سخت افزار های کمپانی اپل به تولید نسل جدیدی از اپل واچ اشاره داشته است.

این اطلاعات توسط رئیس هیئت مدیره کوانتا اعلام شده و مشخص میکند که اپل در حال کار روی نسل دوم این ساعت هوشمند است. کوانتا همکاری بسیار طولانی مدتی با اپل داشته است و همچنین در تولید اپل واچ از مهم ترین کارخانه های تولیدی این محصول میباشد. بری لام، رئیس هیئت مدیره کوانتا در مورد زمان نسل دوم اپل واچ نیز اظهاراتی داشت.

بر اساس اطلاعاتی که توسط لام منتشر شده، اپل در اواخر سه ماه دوم سال آینده میلادی نسل بعدی اپل واچ را عرضه خواهد نمود. پیش بینی میشود که اپل همانند سال گذشته طی مراسمی این محصول را معرفی نماید. سال پیش  این مراسم با نام Spring Forward یاد شده بود و پس از گذشت چند ماه از آن کنفرانس، اپل ساعتش را روانه ی بازار کرد.منبع این خبر کاملا قابل اعتماد است و با این شرایط باید در سال آینده منتظر رونمایی از اپل واچ جدید باشیم.

 

منبع : phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *