جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سبک ترین گوشی جهان در هند ساخته شد

سبک ترین گوشی جهان با نام Elari NanoPhone C هم اکنون در هند در دسترس کاربران است. این گوشی هوشمند تنها با 30 گرم وزن به عنوان کم وزن ترین گوشی جهان شناخته می‌شود.

گوشی‌های هوشمند، امروزه به یکی از عناصر جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌اند. کمپانی‌های بزرگ گوشی‌ساز دنیا در پی استقبال کاربران، به دنبال ساخت دستگاه‌های بزرگتری هستند و اسمارت فون‌هایی با اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچ به یک استاندارد عادی در بازارهای جهانی تبدیل شده است، اما هنوز هم کسانی وجود دارند که یک گوشی هوشمند کوچک را ترجیح می‌دهند.

کمپانی Elari به همین منظور سبک ترین گوشی جهان را با نام Elari NanoPhone C ارائه کرده است. این موبایل کوچک هم اکنون در هند عرضه می‌شود.
سبک ترین گوشی جهان تنها 30 گرم وزن دارد

موبایل Elari NanoPhone C با 7.6 میلی‌متر ضخامت، 35.5 میلی‌متر پهنا و 94.4 میلی‌متر درازا، تنها 30 گرم وزن دارد. نانو فون سی به عنوان یک دستگاه همراه می‌تواند با یک گوشی هوشمند اندرویدی یا دستگاهی با سیستم عامل iOS جفت شده و به کاربر اجازه برقراری تماس دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند تا بیش از 1000 مخاطب را در خود ذخیره کرده و به عنوان یک دستگاه مستقل نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

صفحه نمایش TFT سبک ترین گوشی جهان، تنها 1 اینچ بوده و دارای رزولوشن 96 در 128 پیکسل است. این دستگاه از پردازنده MT6261D مدیاتک قدرت خود را به دست می‌آورد. 32 مگابایت رم و 32 مگابایت حافظه داخلی داشته و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 480 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. این ظرفیت از باتری به شما اجازه خواهد داد تا به مدت 4 ساعت به طور مستمر از آن استفاده کنید.

نانو فون سی در حال حاضر در هند با قیمت 3940 روپیه قابل خریداری است.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *