جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامسونگ گلکسی C5 Pro رسما معرفی شد

پس از هفته‌ها شایعه درباره گلکسی C5 Pro، سامسونگ بالاخره این گوشی میان‌رده را روانه چین کرد. گلکسی C5 Pro از جنس فلز ساخته شده و شبیه بسیاری از دستگاه‌های قبلی این غول کره‌ای است. دکمه فیزیکی خانه روی این گوشی وجود دارد که به‌عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌نماید. دوربین اصلی کمی برجستگی دارد و سه کلید فیزیکی هم در دو طرف دستگاه دیده می‌شود؛ کلیدهای ولوم در سمت چپ و کلید پاور/لاک در سمت راست. دو فلاش LED در کنار دوربین اصلی قرار دارد و لوگوی سامسونگ در جلو و پشت دستگاه مشاهده می‌شود.

سامسونگ گلکسی C5 Pro رسما معرفی شد

همان‌طور که اشاره شد، گلکسی C5 Pro دستگاهی میان‌رده بوده و مجهز به پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 626 (بر مبنای فناوری 14 نانومتری) با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، واحد پردازش گرافیکی Adreno 506، نمایشگر 5.2 اینچی 1080p Super AMOLED و باتری غیرقابل تعویض 2600 میلی‌آمپر ساعتی (با پشتیبانی از شارژ سریع) است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین‌های اصلی و سلفی 16 مگاپیکسلی، سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشملو و دو درگاه سیم کارت اشاره کرد.

گلکسی C5 Pro

پورت USB نوع C و اسپیکر در پایین دستگاه به چشم می‌خورند. قابلیت‌های ارتباطی گلکسی C5 Pro هم شامل ارتباط حوزه نزدیک (NFC) و بلوتوث نسخه 4.2 است و در رنگ‌های طلایی، آبی و رزرگلد و با قیمت 2499 یوآن (معادل 260 دلار) در دسترس مشتریان چینی قرار خواهد گرفت.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *