جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامسونگ و تلفن های هولوگرافیک

کره ای ها همیشه در زمینه ساخت تکنولوژی نمایشگر چه در ابعاد تلویزیون و چه در ابعاد تلفن های همراه همیشه پیشرو بوده و بهترین ها را ارائه داده است. سامسونگ اولین شرکتی بود که نمایشگر Super AMOLED را برای تلفن های همراه خود برگزید و یا نمایشگر خمیده را به جهان ابزارهای همراه معرفی نمود.

دو ماه پیش گزارشی پیرامون Project Valley شنیدیم، پروژه ای در مورد تلفن همراه با نمایشگری خمش پذیر و تاشو. اما حالا نوبت به قدم بزرگ بعدی رسیده است، تلفن هایی که قادرند تصاویر هولوگرافیک را به نمایش بگذارند

سامسونگ و تلفن های هولوگرافیک

سامسونگ و تلفن های هولوگرافیک 2

پتنت های جدیدی که توسط این شرکت کره ای به ثبت رسیده نشان می دهد که نمایشگرهای این شرکت قادرند تصاویر هولوگرافیک را به وجود آورده و در فضای خارجی نمایش دهند. در واقع برخلاف آنچه که پیشتر شرکت های دیگر به نمایش گذاشته اند، این تلفن پروژکتور جداگانه ای ندارد و نمایشگر به تنهایی قادر است تصاویر را به بیرون از صفحه منتقل کند.

سامسونگ و تلفن های هولوگرافیک 3

همانطور که در تصاویر بالا مشخص شده، وقتی نور به لایه شیشه ای مخصوص تابانده می شود، تصاویر هولوگرافیک در بالای آن تشکیل می شوند. به بیان ساده، نمایشگر می تواند تصاویر منتخبی را به صورت هولوگرافیک نمایش دهد و نه هر چه که درون تلفن شماست.

منبع:SamMobile

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *