جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اولین تصویر واقعی از ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ

avalin tasvire vagheyie gea s2 samsung

کمپانی سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی محصولات جدید خود در نمایشگاه IFA 2015  برلین می باشد.یکی از این محصولات نسل دوم ساعت هوشمند Gear S این شرکت با نام Gear S2 است که پیش از این اطلاعاتی در مورد آن شنیده ایم. دنیس میلوسسکی، نایب رییس بخش طراحی سامسونگ در آمریکا، تصویر جدیدی از این ساعت را در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده است که طراحی و شکل واقعی این ساعت را برای علاقه‌مندان فاش می کند.مهمترین نکته ای که در این ساعت هوشمند نظر ما را به خود جلب می کند صفحه نمایش دایره‌ای شکل آن است.

البته پیش از این هم سامسونگ در جریان معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس رونمایی نصفه و نیمه ای از این ساعت هوشمند به عمل آورده بود و تصاویری را از آن منتشر کرد که همه این تصاویر رندر شده و تبلیغاتی بودند اما این تصویر جدید در واقع اولین تصویر Gear S2 در دنیای واقعی است.

این ساعت همانند نمونه قبلی خود مبتنی بر سیستم عامل تایزن بوده و امکان درج نانو سیم‌کارت نیز در آن فراهم شده است. بدین طریق، کاربر می تواند با استفاده از سیم کارتی که در این ساعت جای می دهد، علاوه بر برقرای تماس و پاسخ دادن به تماس های ورودی، به قابلیت های دیگری نیز همچون جست و جو در فضای وب و باز کردن اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشد. ناگفته نماند که تمامی این دستورات بدون هماهنگ کردن (Pair) با گوشی هوشمند انجام خواهد دهد.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *