جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سازگاری کنترلر‌های Joy-Con نینتندو سوییچ با PC

پیش از این اعلام شده بود که از کنترلر‌های Joy-Con می‌توان برای بازی‌کردن در کامپیوتر‌های شخصی استفاده کرد اما حالا کاربران کشف کرده‌اند کنترلر‌های Joy-Con بواسطه‌ی داشتن چیپ بلوتوث می‌توانند به دستگاه‌های دیگر نیز متصل شوند.

سازگاری کنترلر‌های Joy-Con نینتندو

به نظر می‌رسد کنسول نینتندو سوییچ چندین کاربرد‌ پنهانی دیگر نیز دارد که بیشتر کنترلر‌های Joy-Con را مورد هدف قرار داده است. اگر شما دستگاه ویندوزی، مک و یا اندرویدی در خانه دارید و یک روزی خواستید کنسول سوییچ را در اختیار داشته باشید، لوازم جانبی این کنسول دوست‌داشتنی به شما اجازه‌ی کنترل دستگاه‌های دیگر را می‌دهد. می‌خواهید بدانید چگونه؟ پس با ما همراه باشید.

آخرین کشفیات نشان می‌دهد که می‌توان از کنترلر‌های Joy-Con کنسول نینتندو سوییچ برای اهداف مختلف استفاده کرد.

از آنجا که کنترلر‌های Joy-Con از ویژگی ارتباطی بلوتوث برخوردار هستند و همچنین در توییتری که در این باره نوشته شده بود این لوازم جانبی تنها برای کنسول‌های دستی قابل حمل استفاده نمی‌شود به یک نتیجه‌گیری کلی رسیدیم که این کنترلر‌ها با دستگاه‌های دیگر می‌توانند همگام‌سازی شوند. یک سایت فرانسوی بازی در توییتر خود اعلام کرد که از دو کنترلر Joy-Con کنسول نینتندو سوییچ می‌توان به طور موثر با یک کامپیوتر استفاده کرد. علاوه بر این، این کنترلر‌ها به دلیل داشتن چیپ بلوتوث می‌توانند با دستگاه‌های اندرویدی سینک و همگام‌سازی شوند. با این حال در جزییاتی از توییتی که در این باره نوشته شده بود، ذکر شده که یک مقدار تاخیر در وصل کردن یکی از کنترلر‌ها به دستگاه اندروید وجود داشت.

اگر شما صاحب یک مک‌بوک هستید، شانس بزرگی را کسب کرده‌اید چرا که سام ویلیامز از کشفیات خود در توییتر توضیح داد که کنترلر‌های Joy-Con کنسول نینتندو سوییچ به راحتی می‌توانند با نوت‌بوک یکپارچه شوند و به شما این امکان را بدهند که به صورت بی‌سیم با هر دو محصول تعامل داشته باشید. صادقانه بگویم، نینتندو هرگز به چیزی که ممکن نخواهد بود اشاره نمی‌کند به این معنی که تا به ممکن بودن ویژگی پنهانی کنسول و لوازم‌ جانبی‌اش یقین نداشته باشد آن را اعلام نمی‌کند. اما حالا این اتفاق افتاده است و کنترلر‌های Joy-Con کنسول نینتندو سوییچ همانند کنترلر‌های ایکس‌باکس که به راحتی با ویندوز همگام‌سازی می‌شدند، این کنترلر‌ها نیز نه تنها با سیستم عامل ویندوز بلکه با سیستم‌ عامل‌های مک و اندروید سینک و همگام می‌شوند.

“واوو، ویژگی خاص و منحصربه فرد کنسول نینتندو سوییچ که هرگز انتظار آن را نداشتم: کنترلر‌های Joy-Con به راحتی می‌توانند با بلوتوث سیستم‌عامل مک سینک و همگام شوند. سام ویلیامز”

اگر این برای شما کافی نیست، باید بگویم که شما می‌توانید از کنسول نینتندو سوییچ بواسطه‌ی وجود درگاه Type-C USB لپ‌تاپ مک‌بوک پرو خود را شارژ کنید. بنابراین شما با خرید یک کابل یو‌اس‌بی Type-C می‌توانید دستگاه مک‌بوک‌ پرو خودتان را بوسیله‌ی کنسول نینتندو سوییچ شارژ کنید.

اگر شما در ابتدا دکمه‌ی پاور کنسول سوییچ را بزنید و سپس به مک‌بوک پرو متصل کنید، در این حالت کنسول بازی قدرت،برق و انرژی خود را از نوت‌بوک دریافت می‌کند. این ویژگی‌ها واقعا فوق‌العاده است و قطعا هزینه کردن ۲۹۹ دلار برای کنسولی که طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های سازگاری با دستگاه‌های مختلف را دارد، ارزشمند است.

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *