جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی دوربین ۳۶۰ درجه هواوی با نام EnVizion 360 Camera

هواوی بالاخره توانست خود را در جمع سه تولیدکننده برتر و بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان جای دهد. اما رویاهای هواوی تنها به این جایگاه خلاصه نمی‌شود و این شرکت قصد دارد تا در طی سال‌های آتی خود را به عنوان برترین تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان معرفی کند.

 

رونمایی دوربین ۳۶۰ درجه هواوی با نام EnVizion 360 Camera

اما این کمپانی چینی، فعالیت خود را تنها به گوشی‌های هوشمند محدود نکرده و اخیرا با تولید محصولات مختلف، دامنه حضور خود را در بازار محصولات هوشمند توسعه داده است.

یکی از این محصولات که به‌تازگی رونمایی شده، دوربین 360 درجه EnVizion نام دارد که به عنوان یک دستگاه جانبی به گوشی‌های هوشمند متصل خواهد شد. تنها کاری که برای استفاده از این دوربین می‌بایست انجام دهید این بوده که دوربین موردنظر را از طریق کانکتور USB-C آن به گوشی خود متصل کنید.

این دوربین 360 درجه جدید از دو سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد که در دو طرف بدنه آن تعبیه شده‌اند و قادر به پوشش 360 درجه‌ای محیط پیرامون خود هستند. رزولوشن عکس‌های ثبت شده توسط این دوربین برابر با 5326 در 2688 پیکسل عنوان شده و ویدیوها نیز با رزولوشن 1920 در 960 و با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌شوند.

برای استفاده از این دوربین، گوشی موردنظر می‌بایست به نسخه اندروید 6 و یا بالاتر و همچنین درگاه USB-C مجهز باشد. عرضه دوربین 360 درجه EnVizion از 17 اکتبر و با قیمت تقریبی 150 دلار آغاز خواهد شد.

منبع : آی تی رسان

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *