جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


۱۲ اسفند رونمایی اپل واچ و آیفون ۶c

roonamyi apple watch & 6c

به تازگی گزارشاتی تازه در مورد کنفرانس سال آینده اپل از منابع مطلع منتشر شده است. بر اساس این گزارشات اپل تصمیم دارد در ۱۲ اسفند کنفرانسی را ترتیب دهد و در آن اپل واچ جدید و آیفون ۴ اینچی ۶c را رونمایی کند. گفته شده نسل جدید اپل واچ یک ماه پس از رونمایی روانه ی بازار خواهد شد. با این زمان‌بندی، نسخه ی بعدی اپل واچ یکسال پس از نسخه ی اول آن عرضه خواهد شد.

اپل کار بر روی فناوری های جدیدی که در نسخه ی بعدی اپل واچ به کار برده خواهد شد را آغاز کرده است. ویژگی ها و قابلیت های جدید آن عبارتند از دوربین جدید، تکنولوژی بی سیم جدید، ردیابی خواب و سنسور های جدید سنجش سلامتی. در حال حاضر مشخص نیست که کدام یک از این موارد ذکر شده روی اپل واچ جدید به کار برده خواهد شد. آخرین به روز رسانی اپل واچ مربوط میشود به ماه سپتامبر که در این به روز رسانی، رنگ های جدید بند دستگاه و ویژگی های نرم افزاری جدیدی اضافه شدند.

آیفون ۶c به نوعی آشتی دوباره اپل با صفحه نمایش ۴ اینچ است. صفحه نمایش ۴ اینچ ابتدا در سال ۲۰۱۲ با آیفون ۵ به نمایش در آمد و همچنان در آیفون ۵ اس و نسل ششم آی پاد تاچ استفاده میشود. برخی از کاربران اپل بعد از اینکه آیفون جدید ۶ اس با اندازه ی ۴.۷ اینچ و آیفون ۶ اس پلاس با اندازه ی ۵.۵ اینچ عرضه شدند اظهار داشتند که استفاده ی صفحه نمایش کوچکتر از این اندازه را ترجیح میدهند. چرا که میتوان به آسانی با یک دست با آن کار کرد. طبق شایعات، مشخصات فنی آیفون ۶c چیزی بین آیفون ۵ اس و آیفون ۶ اس خواهد بود. البته برخی دیگر از شایعات نشان می‌دهند که این گوشی قابلیت دوربین آیفون های قدیمی را خواهد داشت در حالی که به تراشه جدید A9 مجهز میشود.

 

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *