جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی از کیبورد گیمینگ در نمایشگاه Computex 2015

کورسیر یا Corsair نامی آشنا در تولید لوازم جانبی کامپیوتر می باشد که محصولات گیمینگ این کمپانی صاحب اسم رسمی برای خود شده است.حالا کورسیر جدیترین کیبورد مکانیکی گیمینگ خود را با نام Corsair Strafe به نمایشگاه Computex 2015 تایوان آورده است.

 

gaming keyboard

 

طراحی کلی و ارگونومی Corsair Strafe شبیه کیبوردهای Corsair Vengeance که با نام Corsair Gaming هم شناخته می‌شوند است اما بخشی از امکانات حرفه‌ای حذف شده است. طراحی کلیدهای مالتی‌مدیا و نیز جای لوگوی معروف کورسیر عوض شده است اما به هر حال کلیدهای با کیفیت Cherry MX ، طراحی کلیدها با حالتی معلق و بدنه‌ی آلومینیومی سه مشخصه‌ای است که کیفیت محصول را تضمین می‌کند. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید کلیدهای خاصی که در بازی‌های شوتر برای حرکت به جلو و اطراف کاربرد دارد، رنگ متفاوتی دارند و تشخیصشان ساده‌تر است.

بزرگ‌ترین تغییری که در صفحه کلید Corsair Strafe در قیاس با Corsair Vengeance رخ داده نور پس‌زمینه است. به جای استفاده از نورپردازی رنگارنگ RGB  فقط از LEDهای قرمز استفاده شده که جذابیت خاصی دارد ولیکن آن رنگارنگی خیره‌کننده‌ی کورسیر ونجینس را پیش چشمان گیمر تصویر نمی‌کند. برای نورپردازی می‌توان از ۶ افکت استاندارد هم استفاده کرد و قرار نیست همه‌ی کلیدها روشن باشند. نرم‌افزار Corsair Utility Engine هم امکان تعریف کردن افکت‌های جدید و حتی به اشتراک‌گذاری با دیگر گیمرها را فراهم می‌کند.

یکی از قابلیت‌های اساسی نرم‌افزار CUE این است که می‌توان ماکروهایی جدید تعریف کرد و به کلیدهای مختلف اختصاص داد. ماکروها در بازی‌های آنلاینی که فشار دادن چند کلید با ترتیبی مشخص حیاتی است، بسیار مفید هستند.کورسیر الگوریتم Anti-Ghosting خود را در این کیبورد به کار برده تا فشار دادن هم‌زمان کلیدهای مختلف، موجب تشخیص داده نشدن برخی نشود.

قیمت کیبورد جدید کورسیر ۱۱۰ دلار است که چندان پایین به حساب نمی‌آید اما با در نظر گرفتن کیفیت و امکاناتی که در آن پیش‌بینی شده، قیمت مناسبی است.

منبع : legitreviews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *