جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رقابت سامسونگ با ApplePay

Samsung Pay همزمان با رونمایی از گلکسی اس ۶، معرفی شد و حالا کم کم به تاریخ عرضه آن نزدیک تر می شویم. این کمپانی، در حال ارسال دعوت نامه هایی برای تعداد محدودی از کاربران گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در کره است تا در اولین آزمون عمومی سرویس Samsung Pay مشارکت کنند.

رقابت سامسونگ با ApplePay

سرویس مذکور، برای انجام پرداخت ها از تکنولوژی NFC بهره می برد که مشابه آن را پیش از این در Apple Pay و Google Wallet دیده ایم. سامسونگ چند ماه پیش با پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار، نسبت به خرید شرکت LoopPay اقدام کرد تا پایه های Samsung Pay را محکم تر کند.

چنین فناوری و قابلیتی، به تلفن های همراه سامسونگ اجازه می دهد تا با کارت خوان های مغناطیسی ارتباط برقرار کرده و تعاملات مالی را انجام دهند. از خریدهای روزمره گرفته تا پرداخت بهای بلیت وسایل نقلیه، همه از طریق تلفن قابل انجام خواهد شد.

کوپرتینویی ها با Apple Pay روزگار خوبی را سپری می کنند و ماه گذشته نیز خبر رسید که سرویس پرداختی این شرکت قرار است به خارج از مرزهای آمریکا نیز راه پیدا کند. سامسونگ ماه پیش اعلام داشت که سرویس Samsung Pay تا ماه سپتامبر در دسترس نخواهد بود اما در حال حاضر کره ای ها می توانند شانس خود را امتحان کرده و ببینند این تکنولوژی تا چه حد جذابیت دارد.

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *