جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ردیاب جدید خواب سامسونگ!

سامسونگ به تازگی از ردیاب جدید خواب پرده برداری کرده .این امکان را فراهم ساخته که با قرار دادن دیسک سفیدی در زیر بستر، هم فرد و هم منزل او کنترل شود.
گجت SmartThing می تواند به منازل متصل شود. این ابزارها از سنسورها و کنترل کننده های متعددی ساخته شده اند. در این وسیله سنسور خواب در نظر گرفته شده که امکان تجزیه و تحلیل خواب را فراهم می سازد. این وسیله در زیر بستر فرد قرار می گیرد و حالت خواب و عمق خواب فرد را اندازه گیری می کند و به صورت سیستم نمودار و نمره دهی نشان می دهد.

همچنین می تواند بهترین محیط را برای به خواب رفتن فراهم سازد. این گجت با اتصال به اینترنت می تواند کل خانه را تحت کنترل خود درآورد به طوری که امکان خاموش کردن تلویزیون یا روشن کردن دستگاه تهویه هوا در یک شب گرم تابستان در زمانی که فرد به خواب می رود،  فراهم می گردد.
در زمان بیدار شدن فرد از خواب، این ابزار به کنترل وسایل دیگر می پردازد. به عنوان مثال، یک قهوه ساز متصل به اینترنت روشن شده و پرده های هوشمند به صورت اتوماتیک از جلوی پنجره کنار می روند.
سامسونگ از محصولات دیگری پرده برداری کرده از جمله هاب SmartThings. این هاب در وسط خانه نصب می شود و قابلیت اتصال به وسایل دیگر را دارد. به عنوان مثال، دوربینهایی نصب می شوند که فرد می تواند از راه دور همه چیز را ببیند و اگر چیز غیرمعمول مشاهده شود با صاحبخانه اطلاع داده می شود.

 

منبع : راسخون

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *