جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دکمه هوشمند Pebblebee Stone

Pebblebee Stone دکمه ای هوشمند و ردیاب اشیا ست، اما همچنین می تواند برای کنترل چندین دستگاه هوشمند تنها با یکبار فشار دادن این دکمه نیز بکار رود.

دکمه هوشمند Pebblebee Stone

کنترل کردن خانه ای با ذستگاه های هوشمند اغلب بسیار مشکل است.

مزایای تغییر لامپ ها، نور یا رنگ در پرواز یا اتوماتیک کردن دستگاهی همچون تهویه هوا به صورت هوشمند برای صرفه جویی معمولاً به اندازه نیاز به گوشی، تبلت یا کامپیوتر برای کنترل دستگاه های هوشمند در خانه را بسیار مشکل تر می کند.

اما اگر روشی ساده برای تغییر تنظیمات رایج بود بسیار خوب می شد. دستگاه جدیدی که فقط به شماPebblebee Stone را پیشنهاد کند.

Pebblebee Stone چیست؟

در مراسم کمپین Indiegogo، کمپانی Pebblebee محصول جدید خود بنام Stone را بعنوان میانبری در زندگی معرفی کرد.

اولین و مهم ترین مشخصه این محصول آن است که دکمه ای هوشمند است که در دسته کلید یا جیب شما جای می گیرد. این دستگاه با باتری کار می کند و LE بلوتوث را برای برقراری ارتباط با گوشی (چه اندروید و چهiOS) بکار می برد. فراتر از این دکمه، ردیاب اشیای دو جهته دارد، بنابراین کلید ها یا گوشی خود را هیچوقت گم نمی کنید.

اما قابلیت واقعی Stone به دلیل ترکیب آن با IFTTT است، که به میزان مؤثری یک دکمه کوچک به اندازه یک سنگ را به یک دستگاه کنترل از راه دور (ریموت) برای دستگاه های هوشمند تبدیل کرده است.

تنظیم

جفت کردن این دستگاه با گوشیتان بسیار ساده است. برنامه مربوطه را روی گوشی هوشمندتان دانلود کنید، مطمئن شوید بلوتوث روشن است، برنامه را باز کنید و دکمه روی Stone را فشار دهید. برنامه دستگاه هایStone نزدیک را تشخیص می دهد و بعد از آن کافی ست یک کلیک روی صفحه نمایش گوشی و یکبار فشار دادن دکمه روی Stone انجام دهید.

تنظیم قابلیت های Stone نیز بسیار ساده و روان است. می توانید Stone را تنظیم کنید تا وقتی به دمای مشخصی رسید، گوشی شما از رده خارج شد یا خود Stone جابجا شد، به شما هشدار دهد.

با این حال، بزرگترین قابلیت Stone، ترکیب آن با IFTTT است. اول کانال را روی IFTTT فعال کنید. به سایتifttt.com بروید، روی لینک کانال ها در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، Pebblebee را جستجو کنید، وارد حساب کاربری Pebblebee خود شوید و اتصال را برقرار کنید. برای فعال سازی کنترل IFTTT در این برنامه،IFTTT را انتخاب کنید که هر دو کار فشار دادن و نگه داشتن را انجام می دهد.

کنترل گوشی شما

احتمالاً نحوه عملکرد آن واضح است. دکمه روی Pebblebee Stone را فشار داده نگه می دارید تا هر فعالیتی با IFTTT برانگیخته شود.

مثلاً برنامه ریزی کرده ام تا یکی از دستگاه های Stone من لامپ های LIFX را در خانه خاموش و روشن کند. با فشار دادن و نگه داشتن یکی از آن ها صحنه بخصوصی فعال خواهد شد (دکمه ای که برای دستگاه ویدئوی خود تنظیم کرده ام).

این بسیار عالی ست، حتی اگر تاخیر 2 یا 3 ثانیه ای با هر بار فشار دادن دکمه وجود داشته باشد. اما برای کارهای ساده ای مانند خاموش و روشن کردن لامپ ها، اینکار بسیار ساده تر و سریع تر است که صفحه اصلی روی گوشی اندرویدی خود درست کنید یا در گوشی iOS Today Widget را بکار ببرد.

اما آنچه Stone را ارزشمندتر می کند، قابلیت آن در انجام همزمان چند کار، در میان چند دستگاه هوشمند که ممکن است همگی تنها با یک بار فشار دادن یک دکمه انجام شوند.

منبع: Cnet

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *