جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


راه اندازی دوربین کنفرانس MeetUp لاجیتک به فضای بزرگی نیاز ندارد

اگر فضای بزرگی برای راه اندازی یک اتاق کنفرانس داشته باشید، ابزارهای متنوعی در بازار وجود دارد که امکانات متنوعی در اختیار شما قرار می دهد، اما امکان اختصاص دادن یک متراژ بالا برای همه وجود ندارد، خصوصاً شرکت های کوچک و نوپا.


شرکت لاجیتک برای حل این مشکل محصول جدیدی به نام MeetUp معرفی کرده است که یک دوربین کنفرانس مخصوص فضاهای محدود و کوچک به حساب می آید.

این دوربین کوچک با داشتن ۳ میکروفون قادر است صدا را از جهت های مختلف دریافت کند، چه برای انجام مکالمه با اسکایپ یا برای اجرای دستورات صوتی از طریق کورتانا.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده که قادر باشد تصویر سوژه را از فاصله ی ۲ متری به شکل واضح ارسال کند و زاویه دید دوربین دستگاه به ۱۲۰ درجه می رسد. البته اگر بخواهید امکان اضافه کردن میکروفون اکسترنال هم وجود دارد که طول آن می تواند نزدیک ۵ متر باشد.

سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دوربین این دستگاه می تواند ویدیوها را با رزولوشن 4K ضبط کند، اما اگر این کار را با رزولوشن Full HD انجام دهید، تا ۵ برابر زوم lossless بدون از دست دادن کیفیت روی تصویر امکان پذیر خواهد بود.

ارتباط ریموت کنترل دستگاه با امواج رادیویی برقرار می شود تا لازم نباشد برای استفاده آن را به سمت دستگاه نشانه روید. علاوه بر این امکان کنترل محصول لاجیتک با اپلیکیشن موبایل هم وجود دارد.

اما عمده ترین مزیت MeetUp این است که کوچک، جمع و جور و قابل حمل به حساب می آید و برای راه اندازی آن به فضای بزرگ یا سیم و کابل های متعدد وجود ندارد.

در پایان گفتی است که محصول جدید لاجیتک در بازار آمریکا با قیمت ۸۹۹ دلار به فروش می رسد و میکروفون اکسترنال دستگاه هم ۲۱۹ دلار قیمت دارد، اما در مورد زمان عرضه ی محصول هنوز اطلاع رسانی نشده است.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *