جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوربین وایرلس و امنیتی برای محافطت از خانه

پس از انتشار شایعات و حتی برخی جزئیات، Nest عاقبت از دوربین وایرلس امنیتی خود ویژه ی محافظت از خانه ها پرده برداشت. محصول جدید این کمپانی به شکل قابل توجهی راهکارها، تکنولوژی ها و شیوه های طراحی شرکت Dropcam را به خدمت گرفته و البته ناگفته نماند که کمپانی مذکور به تملک Nest درآمده است.

 

doorbine amniatie khane

 

دوربین مورد بحث قدری از تولیدات پیشین Dropcam باریک تر محسوب می شود، توانایی تهیه ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P دارد، قادر است به صورت مغناطیسی نیز بر روی سطوح مختلف سوار گردد و به لطف الگوریتم بهبود یافته و هشت LED مادون قرمز داخلیش حالا می تواند در شب نیز عملکردی بهتر را عرضه کرده و تصاویری واضح تر تهیه کند.

Nest Cam امکان استریم نمودن ویدئو بر روی ابزارهای موبایل و سرویس های ضبط ویدئوی مبتنی بر کلاود را نیز ارائه می کند و با کمک سرویس Nest Aware، شما می توانید تا ۳۰ روز فوتیج های گرفته شده توسط آن را به صورت آنلاین نگهداری نمایید.

گجت مورد اشاره از امروز به قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس بوده و علاقه مندان قادرند نسبت به سفارش دادنش اقدام کنند، هزینه حق اشتراک استفاده از خدمات ابری Nest Aware نیز برای هر ماه برابر با ۱۰ دلار در نظر گرفته شده.

Nest همچنین اپلیکیشنی به روز شده برای پلتفرم های اندروید و iOS هم معرفی کرده. این اپلیکیشن دارای یک صفحه ی خانگی جدید است که بسیار سریع و به کمک سه دیوایس کمپانی تولید کننده اش کاربر را از وضعیت منزل خود آگاه می سازد.

چنانچه مشکلی در خانه ی فرد پیش آمده باشد، دایره سبز رنگی که در اطراف آیکنی خانه مانند در اپ ترسیم شده تغییر رنگ داده و به صورت زرد یا قرمز به نمایش در می آید. اپ قادر است بین دیوایس های مختلف Nest نیز ارتباط منطقی پدید آورده و آنها را با هم جفت نماید.

برای مثال در صورتیکه در یک اتاق Nest Protect (دیوایسی برای تشخیص آتش سوزی و دود) شروع به پخش آلارم کند، چنانچه در آن اتاق یک Nest Cam تعبیه شده باشد آیکنی مرتبط بر روی نمایشگر موبایل و درون اپ ظاهر می شود تا بتوانید اتفاقی که در حال رخ دادن است را بررسی و مشاهده نموده و تصمیم مناسب را اتخاذ کنید.

اپلیکیشن پیش تر اشاره شده علاوه بر Nest Cam به صورت کامل با محصولات Dropcam هم سازگاری دارد، دکمه ای به منظور شنیدن و ارسال صدا در آن تعبیه شده و مقدار بزرگنمایی دوربین هم به کمک آن قابل تنظیم است، ضمن اینکه می توانید به فیلم های که قبلاً تهیه شده اند نیز رجوع نمایید.

منبع : engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *