جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستیار صوتی الکسا برای HTC U11

آخرین به‌روزرسانی اج سنس، دستیار صوتی الکسا را به گوشی پرچم‎دار اچ‌تی‌سی یو 11 می‌آورد.

دستیار دیجیتال، به یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های هر گوشی‎ هوشمندی تبدیل شده است؛ زیرا روش جدیدی برای تعامل کاربران با گوشی‌های هوشمند و تبلت‎ها فراهم می‎کند. شرکت اپل با دستیار صوتی سیری رقبای خود را به چالش کشید؛ اما امروزه، دستیارهای هوشمند دقیق‌تر شده‎اند و می‌توان از آن‎ها در گجت‌های مختلفی استفاده کرد.

الکسا، یکی از بهترین دستیارهای هوشمندی است که در حال حاضر، در محصولات شرکت آمازون از جمله بلندگوی هوشمند اکو به کار گرفته می‎شود. بااین‌حال، آمازون در سال گذشته با هواوی وارد همکاری شد و دستیار صوتی الکسا را برای فبلت پرچم‌دار میت ۹ عرضه کرد. امسال نیز این شرکت با اچ‌تی‌سی همکاری کرده است تا مخاطبان دستیار صوتی الکسا را گسترش دهد؛ به همین جهت، گوشی پرچم‌‏دار اچ‌تی‎سی یو ۱۱ به‎زودی دستیار صوتی الکسا را دریافت خواهد کرد.

دفتر اچ‌تی‎سی در ایالات متحده، توئیت جدیدی منتشر کرده است که از عرضه‌ی دستیار صوتی الکسا برای گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ تا دو روز دیگر یعنی دوشنبه، ۲۶ تیرماه حکایت دارد. دستیار صوتی الکسا برای گوشی اچ‎تی‌سی یو ۱۱، مانند یک برنامه‌ی سیستمی منتشر خواهد شد که برای استفاده از آن، باید در آمازون حساب داشته باشید تا این برنامه به حساب شما متصل شود. باید توجه داشت که پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا آمازون با جدیدترین به‎روزرسانی اج سنس به گوشی‎ اچ‌تی‌سی یو ۱۱ اضافه می‎شود؛ اما این قابلیت تا روز دوشنبه فعال نخواهد شد.

انتظار می‌رود که دستیار صوتی الکسا برای گوشی اچ‌تی‎سی یو ۱۱، عملکرد بهتری در مقایسه با نسخه منتشرشده آن برای فبلت پرچم‎دار میت ۹ هواوی داشته باشد. در این فبلت رده‎بالا، باید حتماً برنامه را اجرا کنید و سپس با لمس آیکون مربوطه، می‌توان فرامین صوتی خود را به الکسا انتقال داد. این در حالی است که گوگل اسیستنت با فرمان صوتی فعال می‎شود و نیازی به اجرای برنامه مجزا برای استفاده از آن وجود ندارد. باید اشاره کرد که اچ‌تی‎سی یو ۱۱، از دستیار صوتی گوگل نیز استفاده می‌کند و حتی در صورتی ‎که از عملکرد برنامه‌‌ی الکسا رضایت نداشته باشید، این دستیار صوتی همچنان می‎تواند به شما کمک کند.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *