جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستگیری عامل مزاحمت تلگرامی

رییس پلیس فتا همدان از شناسایی و دستگیری فردی که در تلگرام برای شهروند همدانی مزاحمت ایجاد کرده بود ،خبر داد.

دستگیری عامل مزاحمت تلگرامی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)،سرهنگ امینی با اعلام این خبرافزود: درپی مراجعه شهروند همدانی و در دست داشتن مرجوعه ای قضایی مبنی بر مزاحمت و فحاشی در تلگرام به وی،موضوع ضمن تشکیل پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتاهمدان در ادامه گفت:بنابر اظهارات شاکیه،شخصی ناشناس طی یک هفته با ارسال مطالب توهین آمیز و فحاشی و تهدید کردن ،برای وی مزاحمت ایجاد کرده است.

این مقام انتظامی افزود:با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی شخصی با هویت معلوم شناسایی و پس از کسب دستور از مقام قضایی دستگیر شد.

وی تصریح کرد:متهم در بازجویی های فنی به عمل آمده ابتدا هرگونه ارتباط خود را با قضیه انکار ولی پس از رویارویی با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای لب به اعتراف گشود .

رئیس پلیس فتا همدان در پایان ضمن بیان این مطلب که مزاحمت اینترنتی جرم محسوب می شود و با مجرمین به شدت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت،از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا به قسمت گزارشات مردمی سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir یا با شماره تلفن 2182675 در میان بگذارند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *