جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


خرید لباس بدون نیاز به پرو!

شرکت eBay به رغم همه بحث‌هایی که امسال پیرامون واگذارکردن سیستم پرداخت Paypal یا مشکل امنیتی با آن مواجه شد در حال کار روی فروشگاه‌های هوشمندی در نیویورک و سانفرانسیسکوست.

 

خرید لباس بدون نیاز به پرو!

وقتی شما وارد این فروشگاه‌ها می‌شوید آینه‌های بزرگ لمسی انتظار شما را می‌کشند. آنجا می‌توانید به شیوه فعلی یک محصول را برداشته و آن را مقابل آینه بگیرید و سپس سایز و رنگ مورد علاقه‌تان را از طریق آینه لمسی انتخاب کنید. چند دقیقه منتظر می شوید تا لباسهای سفارش داده شما به اتاق تعویض لباس ببرند و سپس با دریافت پیامک به سمت اتاقک مورد نظر راهنمایی می‌شوید. در اتاق تعویض لباس آینه تعاملی دیگری هست که به شما اجازه می‌دهد نورهای مختلف برای آزمایش لباس در آن شرایط به سمت خود بتابانید. اگر سایز یا رنگ لباس مورد نظر را بخواهید تغییر دهید نیاز به پوشیدن دوباره لباسها و رفتن به داخل فروشگاه یا صدا زدن فروشنده نیست.

همه لباسها به یک تگ RFID مجهزند و از طریق آینه از این موضوع مطلع می‌شوید که آیا سایز مورد نظر شما وجود دارد و ا گر اینچنین است یک نمونه دیگر از آنچه خواسته‌اید برای شما آورده می‌شود. هر چیزی که پوشیده‌اید در پروفایل شما ذخیره می‌شود بنابراین شما قادر خواهید بود که بعدا و از طریق آنلاین هرکدام را که خواستید سفارش دهید. eBay حتی این امکان را فراهم می‌کند که فروشندگان بر اساس انتخاب شما لباسهای دیگری را هم بعدا به شما پیشنهاد دهند. وقتی اندازه لباس را تایید کنید قادر خواهید بود که از طریق Paypal و بدون مراجعه به صندوق آن را خریداری کنید.

این احتمالا نمونه‌ای از فروشگاه‌های آینده هم خواهد بود. جایی که ما انتظار داریم لباسهای مختلف را به سادگی و در مقابل آینه بر تن خود آزمایش کنیم و احتمالا از طریق روش‌هایی مشابه Kinect حتی سایز و سایر مشخصات بدنی ما هم در این میان لحاظ شود.

منبع:آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *