جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حرفه ای ترین ساندبار سونی با نام Sony HT-ST5000

شرکت ژاپنی سونی به تازگی نخستین ساند بار مجهز به فناوری Dolby Atmos را معرفی کرد. ساند بارها شاید به دلایلی مانند ابعاد کوچک و ظرفیت محدود، قادر به ارائه صدای چند کاناله واقعی (دالبی ساراند) نباشند؛ با این وجود این فناوری دالبی اتمسفر است که می تواند این نقطه ضعف را در آنها از بین برده، و کاربران از یک ساندبار با سیم کشی کمتر و ابعاد مناسب، به جای یک سینمای خانگی استفاده نمایند. Sony HT-ST5000 یک ساند بار پیشرفته است که در راستای همکاری های سونی با انجمن دالبی، به تولید می رسد. این شرکت در سال جاری فناوری های Dolby Cinema، Dolby Vision و Dolby Atmos را در سیستم های صوتی و تصویری خود استفاده کرده است.

 

یک آمپلی فایر با توان حداکثر 800 وات با آرایش خروجی 7.1.2 برای آن در نظر گرفته شده است؛ ساندبار های مجهز به Dolby Atmos عموما از آمپلی فایرهایی کمی قوی تر بهره می برند. یک ساب ووفر بدون سیم نیز Sony HT-ST5000 را به یک محصول مناسب و با کیفیت خروجی بالا تبدیل می کند؛ همچنین پشتیبانی از صدای Hi-res نیز یک قابلیت دیگر این محصول است. سونی همواره در ساخت آمپلی فایر های خود بسیار حساس و سختگیر است؛ درست به همین علت Sony در زمینه صدای یک انتخاب مطمئن است.

سونی برای تولید HT-ST5000 از مهندسان Sony Pictures Entertainment نیز استفاده کرده و آمپلی فایر را برای اجرای فیلم های روز کالیبره کرده اند. در صورتی که خواهان پخش موسیقی های دلخواه خود در حالت دیجیتال هستید، می توانید ضمن استفاده از رابط USB، فناوری های Spotify Connect و Chromecast را نیز امتحان نمائید. Sony HT-ST5000 می تواند صدای 24 بیت/96 کیلوهرتز را به خروجی منتقل نماید. اسپیکرها با شلیک صدا به سقف و محیط اطراف، صدای فراگیر را تولید می کنند

منبع : سخت افزار

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *