جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جا کلیدی متفاوت و کاربردی

تاکنون گجت های بسیار زیادی برای شارژ کردن تلفن هوشمند و یا نگهداری اطلاعات (حافظه فلش)، طراحی و ساخته شده‌اند. از آنجائیکه این دو وسیله جزو ابزاری هستند که هر روز با آنها سر و کار داریم و به نحوی زندگی‌ روزانه ما درگیر آنها است، بنابراین استفاده از گجتی جایگزین با همان کارآمدی می تواند بسیار موثر باشد.
ja kelidie motefavet va karbordi

به عنوان مثال شما زمانی‌ که چاقو، پیچ‌گوشتی و دربازکن را یک‌جا نیاز دارید می‌توانید از چاقوهای سوئیسی استفاده کنید یا به صورت جداگانه هر کدام از این ابزار را همراه داشته باشید.

گجت Symlis Sparrow که به شکل آویز جاسوئیچی طراحی شده است متشکل از یک شارژر و حافظه فلش است تا کمترین فضا را در جیب شما اشغال کند و همیشه همراه شما باشد.

حافظه فلش و سَری شارژر توسط کابلی چند سانتی‌متری به یکدیگر متصل می‌شوند تا در زمان نیاز، آن‌را به درگاهUSB کامپیوتر وصل کنید و علاوه بر جابجائی اطلاعات، بتوانید تلفن همراه خود را نیز شارژ کنید. دو قسمت حافظه فلش و سَری شارژر توسط میدان مغناطیسی آهن‌ربای موجود در هر قسمت به یکدیگر میچسبند و می‌توانید آن‌را به جاسوئیچی خود آویزان کنید.

این گجت برای تلفن‌های همراه آندرویدی و IOS طراحی شده‌ و قیمت آن‌‌ از ۳۵ دلار شروع می‌شود، لازم به ذکر است شما می توانید بسته به نیاز خود، حافظه فلش را در حجم‌های مختلف‌ 16و 32 و 64 گیگابایت تهیه کنید.

منبع : جام جم کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *