جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تعمیر پذیری گوگل pixel 2 xl

گروه iFixit که به کالبدشکافی موبایل های هوشمند و دیوایس های مشابه شهرت دارد، در آخرین بررسی خود به سراغ پیکسل 2 اکس ال گوگل رفته و به این نتیجه رسیده که فبلت اندرویدی این کمپانی، نسبتاً تعمیرپذیر است. iFixit بعد از باز کردن تمام قطعات دستگاه، نمره شش از ده را به خاطر تعمیرپذیری به پیکسل 2 اکس ال داد که از نمره نخستین پیکسل اکس ال کمتر است.

تعمیر پذیری گوگل pixel 2 xl

تفاوت اصلی میان دو موبایل، ظاهراً به باتری مدل جدیدتر باز می گردد که برخلاف سابق به راحتی از دستگاه خارج نمی شود و به سختی در جایگاه خود چفت شده است. پنل نمایشگر پیکسل 2 اکس ال شاید از منظر مشخصات، به کلی با مدل پیشین متفاوت باشد، اما به همان راحتی از دستگاه جدا می شود و کافی است فومی که ماژول نمایشگر را از قاب میانی منیزمی و مادربرد و سایر سخت افزارهای داخلی جدا می کند برش داده شود.

پروسه تعمیرپذیری دستگاه به خاطر کاورهای فشرده ای که روی کابل های اتصال دهنده نمایشگر به «مغز» پیکسل 2 اکس ال قرار گرفته بسیار چالش برانگیز است و پس از برداشتن نمایشگر، قاب میانی هم به دشواری جدا می شود. از سوی دیگر اما iFixit پی برده که اکثر قطعات داخل دستگاه ماژولار بوده و می توانند بدون دردسر خاصی از بدنه جدا شوند.

ماهیت ماژولار پیکسل 2 اکس ال، حتی به پورت USB-C هم سرایت کرده و ال جی، برد جداگانه ای برای آن در نظر گرفته که به گفته iFixit، حرکتی بسیار نامتعارف و نادر است. iFixit ضمناً افزوده که این قطعه مستعد فرسودگی بوده و احتمالاً بیشتر از هر سخت افزار دیگری در بدنه این اسمارت فون اندرویدی نیازمند گارانتی است. در نهایت iFixit به تمجید از ال جی بابت استفاده از تنها 9 پیچ معمولی فیلیپیس #00 پرداخته اما به طور کل تحت تاثیر کیفیت ساخت آن قرار نگرفته است.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *