جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تریلر جدید بازی Sniper Elite 4 منتشر شد

یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی که گیمرها انتظار آن را می‌شکند نسخه چهارم از بازی Sniper Elite است که قرار است در اوایل سال ۲۰۱۷ برای اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود، تا به حال تریلرهای مختلفی از این بازی منتشر شده که برخی ویژگی‌های آن را برای ما افشا کرده‌اند. این بازی یک بازی اکشن درر سبک تیر اندازی بوده که حکایت گر جنگ‌های جنگ جهانی دوم است.

sniper-elite-3

این بازی پیش از این از سوی کمپانی سازنده اعلام شده بود که در اواخر سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی عرضه خواهد شد، اما به دلایلی این توسعه‌دهنده تصمیم گرفت که بازی را در روز ۱۴ ماه فوریه ۲۰۱۷ عرضه کند که این خبر برای گیمرها و طرفداران این بازیی چندان خوشایند نبود.

به تازگی تریلر جدید این بازی از سوی توسعه‌دهنده عرضه‌شده که تمرکز ویژه‌ای بر روی ویژگی‌های این بازی برای افرادی که آن را پیش‌خرید می‌کنند نهاده است، استودیو بازی‌سازی Rebellion برای افرادی که این بازی را پیش خرید کنند یک مرحله اضافی با نام Target: Führer در نظر گرفته است که در آن گیمرها باید راه‌هایی مختلفی را برای به قتل رساندن هیتلر پیدا کنند. البته باید توجه داشت که این مرحله پس از انتشار بازی قابل خریداری کردن از سوی کاربرانی که پیش‌خرید نکرده اند خواهد بود.

 

منبع : winphone

 

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *