جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تبدیل آیفون به اندروید

tabdile iphone be android

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای محافطت از گجت‌ها، به خصوص نوع گران قیمت آن، استفاده از محافظ صفحه نمایش است. اما بعضی از آن‌ها اندکی بیش از یک محافظ صفحه نمایش هستند، برای مثال قابلیت خود ترمیمی، مقاومت در برابر ضربات چکش و یا حتی گلوله را دارند!

محصولی که در این گزارش قصد معرفی آن را داریم، محافظی است که کلید‌هایی همانند کلید‌های میان‌بر اندروید را به آی‌فون اضافه می‌کند.

این محافظ Smarteer نام دارد و با دو کلید جدید برای بازگشت به منو قبلی و دیگری برای انجام وظیفه‌ای خاص، ساخته شده است. طرز کار این محافظ خیلی پیچیده و علمی نیست، با این وجود ما آن را به عنوان یک محصول هوشمندانه و خلاق در نظر می‌گیریم.
یک مدار الکتریکی در این محصول قرار گرفته که بالا و پایین صفحه نمایش دستگاه را به هم متصل می‌کند. شما هر نقطه از گوشه یا حاشیه پایینی سمت چپ صفحه نمایش را لمس کنید، گوشی آن را به عنوان لمس قسمت بالایی صفحه نمایش حساب می‌کند.
اگر تا به حال با iOS کار کرده باشید، می‌دانید که گوشه بالا و سمت چپ جایگاه کلید بازگشت است و گوشه سمت راست محل کلید تایید است. این محافظ نیز بر همین اساس تولید شده و به محض چسباندن آن روی صفحه نمایش، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید و نیازی به نصب اپ خاص برای راه اندازی ندارد.
ماده سازنده این محصول هم شیشه نانو بالستیک حرارت دیده از نوع Ultra clear (فوق شفاف) است که به خوبی در مقابل ضربه و خط و خش از گوشی شما محافطت می‌کند، از همه این‌‌ها که بگذریم، این محصول با گارانتی مادام العمر عرضه می‌شود!
با توجه به این امکانات، ممکن است فکر کنید برای خرید آن باید مبلغ زیادی هزینه کنید. اما قیمت Smarteer برای آی‌فون‌های ۶ و ۶s تنها ۹/۹۹ دلار و برای نسخه پلاس آن‌ها ۱۰/۹۹ دلار است. این محافظ از همین حالا از طریق فروشگا‌ه‌هایی مانند آمازون قابل سفارش است.
اگر به دنبال یک قابلیت جدید برای آی‌فون خود هستید، باید گفت این محصول در حال حاضر یک انتخاب مناسب است و با توجه به قیمت استثنائی و قابلیت خاص خود شما را پشیمان نخواهد کرد!
منبع : seratnews
جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *