جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


به روز رسانی جدید کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یا همان COC تا همین چندوقت پیش شاید یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیکی موجود برای گوشی‌های همراه در میان کاربران ایرانی بود تا از کوچک و بزرگ همه در مورد قابلیت‌های این بازی، دعوت به کلن و راه‌اندازی جنگ صحبت کنند. این در حالی است که در چندوقت اخیر سوپر سل با عرضه به روزرسانی‌های خود، تغییراتی نه‌چندان مطلوب در بازی ایجاد کرده تا کاربران ناراضی از بروز مشکلاتی مانند نبود لوت، عطای این بازی را به لقایش ببخشند.

به روز رسانی جدید کلش آف کلنز

با این تفاسیر سوپرسل در جدیدترین به‌روزرسانی سعی کرده تغییراتی را در خزانه‌داری، پاداش‌های ستاره‌ای و لوت‌کارت ایجاد کند تا به نوعی به‌روزرسانی برای برطرف کردن مشکلات تاون‌هال 11 که در ماه دسامبر عرضه شده بود عرضه کند.

همان‌طور که می‌دانید ترژری یا همان خزانه‌داری، ناحیه‌ای حفاظت شده است که از پاداش‌ها و کالاهای شما حفاظت می‌کند. با این وجود حالا مقدار کالا یا همان لوتی که می‌توانید در خزانه‌داری ذخیره‌کنید به لول یا سطح تاون‌هال شما و پرک کلن شما بستگی خواهد داشت.

در قالب به‌روزرسانی جدید، کاربران تعداد پاداش ستاره‌ای روزانه‌ای هم خواهند داشت که این هم در خزانه‌داری ذخیره خواهد شد. در صورتی که شما در جنگ‌های چندنفره شرکت کنید می‌توانید 5 ستاره برنده شوید و لوت بیشتری دریافت کنید (البته در اینجا لول یا سطح لیگ هم تاثیرگذار است). کاربرانی که در لیگ Titan III و یا بالاتر باشند، بیشترین مقدار پاداش ستاره‌ای را دریافت خواهند کرد.

تغییر نهایی نیز به لوت‌کارت مربوط است. وقتی شما در نبردی شکست می‌خورید یک گاری شکسته را در روستای خود خواهید دید. مزیت این گاری آن است که می‌توانید 20 درصد از منابع از دست رفته را بازگردانید. نکته مهم اینکه باید سریعا این لوت کارت را برای خود ذخیره کنید. با استفاده از لوت‌کارت چیزی از ذخایر کسی که در نبرد با شما پیروز شده کم نخواهد شد و فقط به ذخیره‌های شما افزوده می‌شود.

از جمله تغییرات دیگر می‌توان به قدرتمندتر شدن توپخانه عقابی یا همان Eagle Artillery اشاره کرد که حالا با توان بیشتری می‌تواند آسیب بیشتری (تا سه‌برابر) به گولمن‌ها و گولمیت‌ها وارد کند. آن‌طور که عنوان شده مشکلات متفاوت دیگری از جمله مشکل در امکان دونیت اسپل نیز در این به‌روزرسانی برطرف شده است.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *