جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهره گیری Gmail از هوش مصنوعی برای مسدود کردن اسپم ها

گوگل به تازگی نسخه جدید سرویس Gmail را همراه با یک قابلیت امنیتی تازه عرضه کرده است. سرویس مذکور از این پس می تواند با بهره گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، با دقت و سرعت بیشتری به مقابله با هرزنامه ها و ایمیل های خطرناک بپردازد.

علاوه بر این، با آپدیت جدید پیش از باز کردن لینک های مشکوک یا پاسخ ناخواسته به ایمیل های مخاطره آمیز هشدارهای لازم به کاربران داده خواهد شد.

بر طبق اعلام گوگل، دقت سرویس جیمیل برای شناسایی پیام های فیشینگ و اسپم ها با استفاده از هوش مصنوعی تا ۹۹.۹ درصد افزایش یافته است.

گوگل به تدریج مخاطبان مورد اعتماد شما برای اشتراک گذاری اطلاعات حساس را خواهد شناخت
همان طور که پیش تر گفتیم، گوگل پیش از پاسخ به ایمیل های مشکوک به کاربران هشدار می دهد. مثلاً اگر بخواهید یک ایمیل کاری را به دامنه ای جز دامنه رسمی کمپانی خود ارسال نمایید، Gmail این مسئله را به شما یادآور خواهد شد.

گوگل به تدریج مخاطبان شما را خواهد شناخت و می تواند بر اساس سایر اطلاعات مشترک کاربری افراد مورد اعتماد برای ارسال اطلاعات حساس از طریق ایمیل را شناسایی نماید. بنابراین پیام های هشدار برای تمام مخاطبان و در هر شرایطی نمایش داده نخواهند شد.

هدف اصلی از ارائه آپدیت مذکور حفظ امنیت اطلاعات حساس کمپانی های تجاری و جلوگیری از افتادن کاربران در دام شیادان اینترنتی اعلام شده است.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *