جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهترین هدفون های بی سیم سال 2016

سال 2016 را باید به نوعی آغازی بر بازنشستگی جک معروف 3.5 میلی‌متری، پس از چندین سال فعالیت شکوهمندانه دانست و همچنین جایگزینی آن‌ها با هدفون های بی سیم با کیفیت را نیز جشن گرفت. در این سال ما آیفون 7 و چندین گوشی موبایل بالارده را داشتیم که فاقد این جک روانه بازار شدند تا رسما این قضیه کلید بخورد. اما نگران نباشید، چرا که همه چیز به سمت بهتری در حال حرکت است تا علاقه‌مندان به موسیقی، از کیفیت بالاتر موسیقی ها نسبت به گذشته لذت ببرند.

در حال حاضر، تولیدکنندگان حوزه موسیقی فعالیتشان را در عرضه هدفون های بی سیم به مراتب بیشتر از گذشته کرده‌اند و شاهد عرضه محصولاتی بسیار با کیفیت و جذاب در سال جاری میلادی بودیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند تا از بهترین هدفون های بی سیم سال 2016 میلادی بپردازیم که می‌توانند بهترین گزینه برای خرید شما باشند.

Samsung Gear IconX

جایزه رده نخست ایرفون های تو گوشی سال 2016 را باید به هدفون بی سیم تازه عرضه شده سامسونگ، به نام Gear IconX اهدا کنیم. در حالیکه گیر آیکون ایکس کمی بزرگ‌تر از آن چیزی است که Erato و Earin ارائه می‌کند، اما ایرفون های جدید سامسونگ قابلیت‌های بهتری را در اختیار کاربرانشان می‌گذارند.

01

شاید ممکن باشد گیر آیکون ایکس در مقایسه با ایرفون قدرتمندی نظیر “Bragi Dash” فاقد امکاناتی همچون عمر باتری بالا، سنسورها و بدنه‌ی ضد آب باشد، اما این هدفون عملا ارائه کننده کیفیت بالایی از موسیقی همراه با قیمت رقابتی و بسیار مناسب نسبت به سایر رقبایش است. هرچند ما انتظار داریم سامسونگ برای بهبود عملکرد این محصول، در طول زمان به روزرسانی های رایگانی را برای سیستم عامل آن ارائه کند.

 

Bragi Dash

مدتهاست ایرفون های بلوتوثی در بازار به فروش می‌رسند. با این حال، روند شکوفایی آن‌ها به سمت عدم اتصال دو سمت مخصوص گوش چپ و راستی توسط کابل‌ها در حال حرکت است.

02

یکی از بهترین انتخاب های ما بری خرید یک ایرفون بی سیم، Bragi Dash خواهد بود که در واقع این هدفون بر گرفته از یک پروژه موفق کیک استارتر است. ایرفون های دش به بلوتوث 4.0، سنسورهای ردیابی فعالیت همراه با بازخورد صوتی آنی، 4 گیگابایت حافظه داخلی، میکروفون، کنترل‌های لمسی، دسترسی سریع به صداهای محیطی در هنگام گوش دادن موسیقی، تا 3 ساعت عمر باتری، یک کیس شارژ و همچنین طراحی ضد آب مجهز هستند تا آن‌ها را یکی از بهترین و کامل‌ترین ایرفون های تو گوشی موجود در بازار بدانیم.

 

Plantronics BackBeat Sense

یک سالی از عرضه هدفون بک بیت سنس می‌گذرد، اما هنوز هم این هدفون رو گوشی، به عنوان یکی از بهترین هدفون های بی سیم بازارهای جهانی عرضه اندام می‌کند. شاید از ظاهر این هدفون مشخص نباشد، اما بک بیت سنس به معنای واقعی در استفاده راحت است و از قابلیت‌های کاربرپسندی بهره می‌برد.

03

از مهم‌ترین خصوصیات این محصول می‌توان به عمر باتری تا 18 ساعت پخش موسیقی، بلوتوث کلاس 1 با محدوده گیرایی 100 متری، سنسورهایی برای پخش/ توقف خودکار زمانی که هدفون ها خاموش یا روشن هستند، باز کردن میکروفون برای شنیدن صدای محیط اطراف، دو میکروفون، هشدارهای صوتی، اتصال چندگانه و همچنین تولید صدا/موسیقی شفاف اشاره کرد.

هر یک از رو گوشی های این هدفون به یک ورودی شارژر میکرو یو اس بی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و همچنین یک روکش نرم برخوردار هستند.

 

 

منبع : newatlas

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *