جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با Uber Spot آشنا شوید

همانطور که می دانید Uber یک سرویس ارائه خدمات مسافربری می باشد. افراد می توانند با استفاده از این سرویس در مکان های مختلف اقدام به درخواست تاکسی نمایند. Uber دارای اپلیکیشنی است که کاربران می توانند با استفاده از آن با مرکز ارائه خدمات ارتباط برقرار کرده و درخواست خدمات نمایند. یکی از مشکلات عمده ای که کاربران این سرویس گزارش کرده اند دشواری تشخیص تاکسی خود از بین تاکسی های متعددی است که ممکن است در یک منطقه توسط افراد مختلف درخواست داده شده باشند.

با Uber Spot آشنا شوید


Uber به تازگی از ویژگی جدیدی به نام Uber SPOT رونمایی کرده است که از رنگ ها برای تشخیص تاکسی ها استفاده می کند. افراد می توانند رنگ دلخواه خود را از طریق اپلیکیشن انتخاب کنند. لامپی با این رنگ در کنار شیشه جلوی تاکسی ارسالی نیز روشن می شود. بنابراین رانندگان و مسافرین می توانند به راحتی یکدیگر را تشخیص دهند.
این ویژگی به طور موقتی در سیاتل اجرا می شود و تمام تاکسی های شرکت Uber در این شهر به دستگاهSPOT تجهیز شده اند. افراد می توانند از میان شش رنگ موجود در اپلیکیشن رنگ مورد نظر را انتخاب کنند تا این رنگ در هنگام نزدیک شدن تاکسی به مقصد در کنار شیشه تاکسی روشن شود.

این شرکت افزود، این اقدام به دلیل نارضایتی کاربران از Uber عرضه شده است و سهوت استفاده از خدمات مهم ترین اولویت Uber می باشد. Uber Spot ارتباط مسافرین و تاکسی ها را تسهیل می کند. فرض کنید در منطقه ای چهار نفر از طریق Uber درخواست تاکسی داشته باشند. پیدا کردن تاکسی مورد نظر از بین چهار تاکسی امر دشواری می باشد اما با این ویژگی تمام مشکلات برطرف می شوند.

منبع 9صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *