جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با Google Cast آشنا شوید

پلتفرم صوتی و تصویری گوگل casting تغییرات قابل توجهی را در تصاویر تجربه کرده است اگر در حال حاضر از دستگاه Chromecast استفاده میکنید ممکن است مشاهده کرده باشید که پس از اخرین بروزرسانی ,اپلیکیشنChromecast , نام جدید Google Cast را اتخاذ کرده است از نظر کارکرد ,تغییرات زیادی در این بروزرسانی ایجاد نشده است اما احتمالا این برندگذاری مجدد بدون دلیل نیست.

با Google Cast آشنا شوید


همان طور که این نام جدید نشان میدهد گوگل در حال حاضر از انشعابات جدیدی برخوردار شده است و تلاش میکند تا پیامی را انتقال دهد و راه حلی را که برای این کار در نظر گرفته است اختصاصی نیست.این پلتفرم ,در حال حاضر مورد حمایت تلویزیون های هوشمند از فروشندگانی مانند سونی و Sharp قرار گرفته است.فهرست شرکای دیگر نیز در حال افزایش است.PhilipsوB&O PLAY, Harman/Kardon و Raumfeld همگی در تلاشند تا تجهیزات صوتی را صادر کنند و VIZIO آخرین شرکتی است که به رده Google casting پیوسته است.تلویزیون های سری جدید P آن , با این تکنولوژی تناسب یافته است و برخی از انها نیز به ریموت های تبلت مانندی مجهز هستند که میتوان از انها برای تغییر محتوا استفاده کرد .
اینها در واقع نکاتی پشت صحنه هستند . به نظر میرسد که همه شرکای طرف سوم ,سخت افزار Chromecast را به سیستم های خود اضافه کرده اند.

اگر VIZIO TVs,علاقه شما را به خود جلب کرده است در اندازه های مختلف از از 50 اینچ با قیمت 1000دلار تا 55 اینچ به قیمت 1300 دلار و 65 ر اینچ به قیمت 2000دلار و و 75 اینچ به قیمت 3800 دلار در بازار موجود است .

منبع 9 صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *