جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازی What Remains of Edith برای ایکس باکس وان تایید شد

بازی What Remains of Edith چندی پیش برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و حال کاربران ایکس‌باکس وان نیز به‌زودی قادر به تجربه آن خواهند بود.

 

بازی What Remains of Edith، ساخته استودیو جاینت اسپارو، یکی از موفق‌ترین و خاص‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر بود که در ماه آوریل برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر اعلام کردند که بازی به‌زودی قرار است برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر شود. به طوری دقیق‌تر، What Remains of Edith در تاریخ ۲۸ تیر با قیمت ۲۰ دلار برای کنسول مایکروسافت در دسترس خواهد بود.

در این بازی گیمر با شخصیت Edith Finch همراه می‌شود و باید به وی کمک کند که بتواند به راز اتفاقاتی که برای خانواده‌اش رخ داده، پی ببرد. استودیو جاینت اسپارو پیش از این بازی The Unfinished Swan را ساخته و عرضه کرده بوده و What Remains of Edith هم تقریبا حس و حالی شبیه به آن بازی دارد.

بازی What Remains of Edith در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرد و محسن وزیری در نقد خود از بازی نوشت:

شاید خیلی‌ها به راحتی سراغ بازی‌های مستقل داستان‌محور نروند، اما اگر به خودتان این شانس را دهید که What Remains of Edith Finch را تجربه کنید و بتوانید با بازی ارتباط هم برقرار کنید، بی‌شک تجربه‌ای به‌یادماندنی در انتظارتان است. خاطرات و رویاهای گوناگون اعضای خانواده‌ی فینچ به قدری خلاقیت در خود دارند که مشابه آن را جایی ندیدید. عنوان What Remains of Edith Finch نمونه‌ی اعلای داستان‌سرایی در بازی‌های ویدیویی است.

منبع : زومجی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *