جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازی‌های ایکس‌باکس وان روی ویندوز

یکی دو هفته‌ای بیشتر تا عرضه‌ی رسمی ویندوز 10 باقی نمانده است و مایکروسافت اخیرا خبرهای بیشتری از قابلیت‌هایی که این ویندوز به ایکس‌باکس‌وان اضافه می‌کند داده است.

بازی‌های ایکس‌باکس وان روی ویندوز


بر اساس گفته‌های «لری هریب»، مدیر بخش روابط عمومی برند ایکس‌باکس، تا چند روز دیگر بروزرسانی برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد که امکان ارسال بازی‌های این کنسول روی رایانه‌های شخصی و تبلت‌های ویندوزی را ممکن می‌کند.

قابلیت نمایش بازی‌های ایکس‌باکس وان روی ویندوز 10 سال گذشته رونمایی شده بود. این قابلیت به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد تا روی شبکه‌ای خانگی، تصاویر بازی‌های ایکس‌باکس‌وان خود را روی دیگر دستگاه‌های ویندوزی‌شان ببینند. در نتیجه بازی‌کننده‌ها می‌توانند بدون اینکه کنسول‌شان را تکان دهند، بازی‌های‌شان در اتاق‌های مختلف خانه‌شان داشته باشند.
این قابلیت قبلا به‌صورت آزمایشی برای تعداد زیادی از کسانی که ویندوز 10 را آزمایش می‌کردند فعال شده بود.

به غیر از قابلیت ارسال بازی‌ها، هم‌چنین قرار است نرم‌افزار ایکس‌باکسی که روی ویندوز 10 است هم با قابلیت‌های جدیدی بروزرسانی شود. قرار است توسط این نرم‌افزار، بازی‌کننده‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان مستقیما با یکدیگر ارتباط صوتی برقرار کنند.
بروزرسان‌های دیگری هم برای ادغام بیشتر ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان تا چند روز آینده عرضه خواهند شد؛ قابلیت‌های مثل صفحه‌ی Home جدید، شخصی‌سازی‌های بیشتر آواتارها و امکانات بیشتر برای ویرایش ویدیوهای بازی.
عرضه‌ی رسمی ویندوز 10 برای هفتم مرداد برنامه ریزی شده است.

منبع:دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *