جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازار : قیمت iPhone X در بازار ایران

ظاهرا حتی طرح های سامان دهی وارد کنندگان، مبارزه با قاچاق تلفن های هوشمند به کشور و حتی اجرای اولیه رجیستری هم حداقل نتوانسته اند باعث واقعی تر شدن قیمت یکی از لوکس ترین و جنجالی ترین برندهای تلفن هوشمند در بازار ایران شوند. در حالی که هنوز آیفون X در بسیاری از کشورهای جهان در اختیار علاقمندان قرار نگرفته و از سویی ایران هرگز جزو کشورهای تحت پوشش اپل در هیچ بازه زمانی برای عرضه محصولات این شرکت نیست، برخی از فروشگاه ها در ایران اقدام به فروش جدیدترین آیفون اپل کرده اند و همان طور که انتظار می رود قیمت این دستگاه ها چیزی فراتر از نجومی است.

 

بازار : قیمت iPhone X در بازار ایران


جدول زیر نشان دهنده قیمتی است که برخی از فروشندگان در گام اول نابود کردن بازار ایران برای آیفون های جدید در نظر گرفته اند:

حافظه‌داخلی: 64GB رنگ: خاکستری فضایی قیمت (تومان): 16,500,000
حافظه‌داخلی: 64GB رنگ: نقره‌ای قیمت (تومان): 17,100,000
حافظه‌داخلی: 256GB رنگ: خاکستری فضایی قیمت (تومان): 23,000,000

به روز رسانی:
در حالی که اپراتور اسپرینت اعلامیه‌ای برای اولین گروه از پیش‌خریدکنندگان آیفون X ارسال کرده است که براساس آن، این افراد می‌توانند آیفون X خود را روز جمعه‌ی آینده یا ۱۲ آبان، هم‌زمان با آغاز عرضه‌ی این گوشی توسط اپل، دریافت کنند. البته این موضوع تنها شامل پیش‌خریدکنندگان آیفون جدید از طریق اسپرینت نیست و پیش‌خریدکنندگان آیفون X از طریق سایت اپل نیز گوشی خود را روز سوم نوامبر تحول خواهند گرفت. با وجود اینکه هنوز هیچ‌یک از خریداران آیفون X موفق به دریافت این گوشی در خارج از کشور نشده‌اند، اخباری در رابطه با ورود آیفون X به بازار ایران منتشر شده است.

در صورتی که سری به eBay بزنید و گزینه‌های موجود برای فروش آیفون X را جستجو کنید، متوجه خواهید شد که فروشندگان این نسخه از آیفون، تاریخ تحویل گوشی را بعد از سوم نوامبر اعلام کرده‌اند، یعنی هیچ‌یک از این پیش‌خریدکنندگان نیز آیفون X خود را پیش از این تاریخ دریافت نخواهند کرد. البته نکته‌ی قابل تأمل دیگر در آگهی‌های فروش eBay، قیمت بسیار معقول‌تری است که فروشندگان برای آیفون‌های خود تعیین کرده‌اند.

با وجود تمام این اطلاعات، به نظر می‌رسد خبر منتشرشده در رابطه با ورود آیفون X به بازار ایران با قیمت نجومی، تلاشی از سوی افرادی است که سعی دارند از تقاضای اولیه‌ی ایجادشده در بازار ایران سوءاستفاده کنند و با ایجاد یک حباب قیمتی و آماده کردن مشتریان اولیه برای قیمت‌های بسیار بالا، این گوشی را به فروش برسانند.

منبع : سخت افزار

 

مطلب بالا از وبسایت سخت افزار بازنشر گردیده است و انتشار آن توسط ما به معنی تایید بخشی یا تمام مطلب نمی باشد.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *