جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اینستاگرام Live Video را تایید کرد

اینستاگرام در ادامه مسیر موفقیت‌های خود در زمینه ارائه ایده‌های خلاقانه از قابلیت پخش زنده رونمایی خواهد کرد. بعد از آن‌که شایعات مختلفی در رابطه با ویژگی پخش زنده در محافل خبری به گوش رسید و مسئولان این شرکت نه این شایعات را تایید کردند و نه آن‌ها را رد کردند، نزدیک به یک هفته پیش تصاویری از سوی سایت خبری روسی T Journal در فضای آنلاین منتشر شد و نشان داد شایعات مطرح شده ریشه در واقعیت داشته‌اند. به‌طوری که مسئولان این شرکت اکنون این خبر را به طور رسمی تایید کردند.

اینستاگرام Live Video را تایید کرد


در همین ارتباط کوین سیستورم، مدیرعامل‌ اینستاگرام گفت‌وگویی با روزنامه فایننشیال تایمز داشته و به تشریح این ویژگی پرداخته است. او در ارتباط با این قابلیت جذاب گفته است: « قابلیت پخش زنده به این نرم‌افزار به اشتراک‌گذار تصاویر افزوده خواهد شد. ویدیوهای زنده همراه مورد توجه مردم قرار دارند. بدون شک مردم دوست دارند درباره افرادی که به آن‌ها علاقه‌مند هستند اطلاعات بیشتری به دست آورند. آن‌ها مشتاق هستند درباره فعالیت‌ها و کارهایی که دوستان یا ستارگان محبوب‌شان در طول روز انجام می‌دهند، اطلاع کسب کنند. حال تصور کنید آن‌ها بتوانند این اتفاقات روزانه را به صورت زنده و درست همانند یک بخش خبری مشاهده کنند. بدون شک این ویژگی باعث نزدیک‌تر شدن مردم به یکدیگر می‌شود.»

اینستاگرام Live Video را تایید کرد1

هرچند مدیرعامل این شرکت تاریخ دقیقی را برای عرضه این ویژگی اعلام نکرده است، اما با توجه به ویدویی که منبع روسی آن‌را منتشر کرده می‌توانیم این‌گونه برآورد کنیم که ویژگی پخش زنده در ارتباط با افرادی که شما دنبال کننده آن‌ها بوده‌اید (Follower) همانند بخش Story در بالای صفحه وارد شده و دایره‌ای قرمز رنگ پیرامون آن به زودی برای شما به نمایش درخواهد آمد. اینستاگرام ویژگی استوری را ماه آگوست و درست همانند ویژگی که پیش از این در نرم نرم‌افزار اسنپ‌چت وجود داشت به نرم‌افزار خود افزود. امروزه رقابت تنگاتنگی میان نرم‌افزارهایی چندرسانه‌ای بصری همچون اینستاگرام ، فیس‌بوک و یوتیوب بر سر افزودن این چنین ویژگی‌هایی در جریان است. سیستورم در بخشی از صحبت‌های خود آورده است: «اگر شما مدیرعامل شرکتی باشید که هر روزه نزدیک به 100 میلیون نفر از محصول شرکت شما استفاده می‌کنند دیگر نمی‌توانید این موضوع را نادیده بگیرید. بلکه در عوض باید بر روی این پتانسیل سرمایه‌گذاری بیشتری کنید.»

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *