جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل TV جدید با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR

خبرگزاری بلومبرگ معتقد است که آیفون 8 تنها محصول جدیدی نخواهد بود که به زودی با برند اپل رونمایی می شود. شنیده شده که پس از دو سال کمپانی ساکن کوپرتینو بالاخره قصد دارد اپل TV را با قابلیت های جدید به روز رسانی کند.

 

اپل TV جدید

حدود ۲ سال از عرضه نسل فعلی اپل TV می گذرد
بر این اساس نسل جدید ست آپ باکس اپل از پردازنده ای سریع تر برخوردار خواهد بود و می تواند از عهده پشتیبانی از استریم آنلاین ویدیوها با رزولوشن 4K و دامنه دینامیکی بالا (HDR) بربیاید. البته شکی نیست که برای بهره مندی از چنین محتواهایی باید صاحب یک تلویزیون هوشمند جدید باشید.

به جز این، فریم ویر نرم افزاری Apple TV نیز دستخوش تغییر خواهد شد تا علاوه بر تلفیق قابلیت های برنامه ریزی، محتواهای زنده را نیز بر اساس نوع عرضه کننده محتوا به کاربران ارائه دهد.

نسل چهارم ست آپ باکس اپل TV در اواخر سال ۲۰۱۵ روانه بازار شده بود. پس از آن بود که کمپانی هایی چون آمازون و Roku اقدام به ارائه محصولاتی مشابه با مشخصات سخت افزاری برتر و قیمتی پایین تر کردند. همین مسئله سبب شد که در جدیدترین گزارش ها سهم اپل از این بازار تا حدودی کاهش یابد.‍ بنابراین به نظر می رسد که اپل برای جا نماندن از رقبا ناچار به به روز رسانی محصول خود خواهد بود.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *