جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپلیکیشن Fitbit برای خواب راحت تر

همه ما می‌دانیم که خواب در زندگی روزمره بسیار مهم است، اما ممکن است برخی از افراد در زمان خوابیدن مشکل داشته باشند و یا به‌سختی بخوابند. به همین دلیل متخصصان Fitbit ویژگی کنترل خواب را در اپلیکیشن خواب به‌منظور کمک در خوابیدن توسعه داده‌اند و نسخه جدید اپلیکیشن Fitbit را منتشر کرده‌اند.

app Fitbit baraye khabe rahat tar

این آپدیت اکنون برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز در دسترس قرار گرفته است. اپلیکیشن برنامه خواب Fitbit برای گوشی‌های هوشمند با این سیستم‌عامل‌ها به ارمغان آورده شده است. این برنامه خواب شامل مجموعه راهنمایی‌های روال خواب است و به شما کمک می‌کند تا زمان خواب خود را کنترل کنید، همچنین از بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و چاقی جلوگیری می‌کند، علاوه بر این به‌طور کلی به سلامت و روان کاربران کمک خواهد کرد.

به‌طور کلی اپلیکیشن برنامه‌ریزی خواب Fitbit دارای چهار ویژگی برجسته است:

  • این اپلیکیشن هدف خواب شما را بر اساس داده‌ها ضبط شده دستبند Fibit بررسی می‌کند، همچنین کاربران با آن قادر به تنظیم دستی ساعت‌های خواب هستند.
  • همچنین هدف زمان بیداری و زمان خواب شما در دسترس است که به شما اجازه می‌دهد برنامه زمان بیداری را به صورت دستی تنظیم کنید.
  • این اپلیکیشن به سیستم یادآوری خواب و بیداری مجهز است که از طریق اطلاعیه‌ها بر روی گوشی‌ هوشمند شما نمایش داده می‌شود، همچنین شما قادر خواهید بود که صدای زنگ دستبند Fibit را روی حالت بی‌صدا قرار دهید.
  • اپلیکیشن Fitbit نمودار ساعت‌های خواب را به شما نمایش می‌دهد که شامل تاریخچه منظمی از زمان استفاده از سرویس می‌شود.

برنامه جدید خواب Fitbits با تمام دستبندهای تناسب اندام Fitbits کار می‌کند که شامل Surge، Blaze، Charge HR، Alta، Charge، Flex می‌شود. شرکت سازنده اشاره می‌کند که این اولین آپدیت عمده در اپلیکیشن خواب بوده و توسط کارشناسان توسعه یافته است. اگر شما از دارندگان دستبند تناسب اندام Fibit هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما از این اپلیکیشن استفاده کنید.

 

منبع : androidauthority

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *