جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انتشار داشبورد جدید xbox1

دقیقا همانطور که اعلام شده بود، آپدیت بزرگ اکس باکس وان با نام New Xbox One Experience امروز عرضه شد. کاربران این کنسول در سراسر جهان، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود از صبح امروز، آپدیت را دریافت کرده اند.

انتشار داشبورد جدید xbox1

این بروزرسانی بزرگ 1.2 گیگابایتی، ظاهر و رابط کاربری اکس باکس وان را به طور کل تغییر می دهد و به دستگاه سرعت بالاتری می بخشد. اگر تا به حال با اکس باکس وان کار کرده باشید قطعا با زیر و بم داشبورد کنسول آشنا هستید، اما حالا با ایجاد تغییراتی عمده، دستگاه عملکرد بهترین از خود نشان می دهد.

داشبورد جدید علاوه بر اینکه تغییرات ظاهری بسیاری به ارمغان آورده است، 50 درصد سریع تر شده و قابلیت های گفتگو و پیام رسانی آن نیز قدرت بیشتر یافته است. یکی از مهم ترین تغییرات حاصله، امکان اجرای بازی های اکس باکس 360 روی اکس باکس وان است. اگر بازی های اوریجینال اکس باکس 360 را در اختیار داشته باشید می توانید آن ها را درون اکس باکس وان قرار داده و از انجام شان لذت ببرید، البته در صورتی که نام شان در لیست بازی های تحت پشتیبانی دیده شود.

معمولا آپدیت های اکس باکس وان تقریبا 250 مگابایت حجم دارند اما این بار مایکروسافت با ارائه بسته بروزرسانی 1.2 گیگابایتی، پیام واضحی را به کاربران خود اعلام می دارد: تغییراتی عظیم در انتظار شما هستند.

منبع:VG247

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *