جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اضافه شدن سالن‌های کنفرانس به سرویس Airbnb

 دو شرکت Airbnb و WeWork به تازگی همکاری‌های خود را به منظور ارائه خدمات اداری به مسافران سرتاسر دنیا آغاز کردند.

 

اضافه شدن سالن‌های کنفرانس به سرویس Airbnb

شرکت Airbnb که به صورت آنلاین مکان‌های مسافرتی به مسافران اجاره می‌دهد، به تازگی با شرکت WeWork وارد همکاری شده است. طی این همکاری، WeWork محل و تجهیزات اداری را در اختیار مشتریان ایر بی اند بی قرار می‌دهد.

تنها مزیتی که تاکنون هتل‌ها نسبت به Airbnb داشتند، اجاره سالن‌های کنفرانس و مکان‌هایی از این دست بوده که Airbnb این آپشن را در اختیار مشتریانش قرار نمی‌داد. حال این وب‌سایت با همکاری شرکت WeWork، هم تجهیزات اداری به مسافران خود ارائه داده و هم سالن‌های کنفرانس را در نزدیک‌ترین محلی که مسافران اتاق گرفته‌اند، در اختیارشان قرار می‌دهد.

ارائه خدمات اداری و محل مناسب به مسافرانی که از هتل‌ها استفاده نمی‌کنند، آن هم در مدت زمانی کوتاه بسیار دشوار است. حال این اقدام شرکت های ایر بی اند بی و وی ورک باعث شده بسیاری از ثروتمندان نیز به همکاری با این دو شرکت فکر کنند.

شرکت Airbnb هر سال خدمات جدیدی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، به طوری که تا ماه آپریل، حدود ۲۵۰ هزار شرکت مختلف از خدمات آن بهره‌مند شدند. حال این شرکت، با اضافه کردن ابزار جستجوی Business Travel Ready تنها خدماتی ارائه می‌دهد که مناسب سفرهای تجاری است.

گفتنی است؛ این دو شرکت تنها از آغاز همکاری با یکدیگر سخن گفته و از ارائه توضیحات اضافی سر باز می‌زنند. ضمن آنکه خبری از زمان ارائه این خدمات در دست نیست و این دو شرکت اعلام نکرده‌اند که این سرویس ابتدا در کدام شهر ارائه می‌شود. اما طبق گفته‌های منابع آگاه، ابتدا شهرهای شیکاگو، نیویورک، لس آنجلس، لندن و سیدنی این خدمات را دریافت می‌کنند و سپس سایر شهرهای دنیا نیز می‌تواند از این خدمات بهره‌مند شوند.

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *