جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


استفاده از Moments توئیتر همگانی میشود

پس از آغاز به کار بخش Stories در اپلیکیشن اسنپ چت و کپی برداری اینستاگرام از آن، توییتر هم تصمیم گرفته تا دسترسی به قابلیت Moments خود را از انحصار برندها، افراد مشهور و شرکای خود درآورده و آن را در دسترس کلیه کاربران این شبکه اجتماعی قرار بدهد.

استفاده از Moments  توئیتر همگانی میشود

Moments راهی است که توییتر برای اطلاع رسانی سریع به کاربرانش برگزیده. در حال حاضر، این قابلیت مثل یک فید خبری از مهم ترین توییت های توییتر عمل می کند که یک انسان در گردآوری آن ها دخیل است.

اما تا چند هفته دیگر، به غیر از کمپانی ها و ناشران شریک توییتر همه کاربران می توانند از طریق Moments فیدهای خبری مخصوص به خود را بسازند. البته این موضوع بدان معنا نیست که فیدهای Moments در توییتر دچار تغییر می شوند.

Moment هایی که توسط افراد یا کمپانی های مختلف ساخته شده اند، از این پس از طریق فشردن یک دکمه اختصاصی در بالای پروفایل های کاربری توییتر قابل مطالعه برای همگان خواهند بود. همچنین به آن ها از طریق کلیک روی لینک های پیوست شده به یک توییت هم می توان دسترسی داشت.

حتی اگر بخواهید، قادرید Moment هایتان را خصوصی کنید و ضمنا لزومی هم ندارد که فید خود را از موضوعات گردآوری شده توسط توییتر بسازید، چرا که این تکنولوژی Moments است که برای استفاده در اختیار شما قرار گرفته، نه صرفا قابلیت گردآوری مطالب.

همانطور که می دانید، اسنپ چت و اینستاگرام هر دو از خصوصیتی به نام Stories بهره می برند؛ دو قابلیت کاملا مشابه که برای اشتراک گذاری موقت فایل های مالتی مدیا و متن به دو اپلیکیشن یادشده اضافه گشته اند.

تفاوت Moments توییتر با اینستاگرام و اسنپ چت، اینجاست که برای مطالعه محتوای آن عجله ای نخواهید داشت. می توانید به راحتی میان توییت ها و ویدئوها جابجا شده و هر وقت که بخواهید مجددا به تماشای مواردی که قبلا دیده اید بپردازید؛ درست مثل همان کاری که در تایملاین توییتر قادر به انجامش هستید.

قابلیت Moments می تواند محیط توییتر را برای کاربران بیشتر از گذشته شخصی سازی کند، اما هنوز هم جای تعجب است که چرا گردانندگان این شبکه اجتماعی تا کنون در ارائه این قابلیت برای کلیه کاربران تعلل کرده اند. در هر صورت برای دسترسی به Moments باید چند هفته دیگر نیز منتظر بمانیم.
منبع:
The Next Web

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *