جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیفون 7 Plus با دوربین دوتایی

از سپتامبر، زمانی که جدیدترین گوشی های آیفون عرضه شدند تقریباً زمان زیادی می گذرد، اما خبرهایی در مورد آیفون بعدی هنوز هم به گوش می رسد. تحلیلگران محصولات اپل در KGI مانند Ming-Chi Kuo تا کنون ثابت کرده اند که منبع موثق و قابل اعتماد اطلاعاتی بوده و هستند، همچنین پیش بینی های این تحلیلگران نیز اغلب درست بوده است. اخیراً Kuo در مورد تنظیمات دوربین برای iPhone 7 Plus یا حداقل برای یک نسخه مشخص آن سخن می گوید.

آیفون 7 Plus با دوربین دوتایی

اگر مسیر فعالیت های چند سال گذشته اپل را در نظر بگیرید، در می یابیم که این کمپانی همیشه از هر محصول دو نسخه ارائه کرده است که بر این اساس در مورد آیفون 7 هم می توان براحتی پیش بینی کرد این دو گوشی با دو نسخه 4.7 اینچی و 5.5 اینچی (نسخه Plus) عرضه خواهد شد.

این گزارش، از دوربین اصلی دوتایی iSight در نسخه آیفون 7 Plus خبر می دهد. به نقل از Kuo، این گوشی با دو نسخه CIS عرضه خواهد شد، که به احتمال زیاد با حسگر LinX تقویت می شود، این کمپانی حسگر های فوق کامپکتی برای گوشی های باریک تولید می کند. دوربین اصلی در بر دارنده دو حسگر 12 مگاپیکسلی ست، یکی مجهز به سیستم متعادل سازی تصویر اپتیکال و زاویه دید وسیع تر، و دیگری یک لنز تصویر از راه دور2-3 برابر. سیستم متعادل سازی تصویر اپتیکال یک فناوری جدید در این گوشی نیست، اما زوم اپتیکال آن کاملاً جدید و مختص آیفون به حساب می آید.

آیفون 7 Plus با دوربین دوتایی2

تنظیمات دوربین دوگانه مسلماً حاوی قابلیت های جدید ارزشمندی ست نظیر فوکوس متنوع و جلوه هایbokeh.

این تحلیلگر (Ming-Chi Kuo) همچنین اظهار داشت که همه مدل های آیفون 7 Plus به دوربین دوگانه مجهز نیستند. او انتظار دارد که حدود 25 الی 35 درصد از گوشی های iPhone 7 Plus به چنین قابلیتی مجهز باشند. اما هنوز هم مطمئن نیستیم که کمپانی اپل واقعاً بخواهد دو ورژن متفاوت Plus را عرضه کند.

منبع: gsmarena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *