جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت جدید گوگل Maps

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که ترجیح می دهید قبل از حرکت، تمام جزییات و برنامه های خود را مشخص کنید، تازه ترین قابلیتی که به نسخه iOS نقشه گوگل اضافه شده برایتان جالب خواهد بود. گوگل در این بروزرسانی قابلیتی را ارائه کرده که Nearby Traffic نام دارد و به موجب آن می توانید در هر لحظه از حجم ترافیک در اطراف خود خبردار شوید.

آپدیت جدید گوگل Maps


این بدان معنا است که اگر تلاش می کنید تا بهترین زمان برای ترک منزل را تعیین کنید، می توانید نگاهی سریع و کوتاه به وضعیت تارفیک در اطراف خود داشته باشید تا مطمئن شوید زمان مناسب برای ترک منزل فرا رسیده یا نه. این ویژگی جدید توضیحی مختصر از وضعیت ترافیک نیز ارائه می کند و با عباراتی همچون “ترافیک سبک” یا “سریع تر از معمول” شما را راهنمایی می کند.
آنطور که وب سایت 9to5Mac گفته، به نظر می رسد پس از نصب این بروزرسانی، قابلیت های Travel Times و Transit که ماه پیش در نقشه گوگل معرفی شده بودند از آن حذف شده اند. هنوز مشخص نیست که چرا گوگل آنها را حذف کرده، و یا اینکه مجددأ شاهد بازگشت آنها خواهیم بود یا نه.
به هر ترتیب، اگر شما نیز از کاربران سیستم عامل iOS هستید توصیه می کنیم همین الان جدیدترین بروزرسانی گوگل Maps را دریافت و نصب کنید.

 

 

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *