جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت جدید مرورگر Opera Max

Opera Max برای کسانی که می خواهند روی داده های خود کنترل کامل داشته باشند یا سرعت مرورگر وب خود را به حداکثر برسانند گزینه ای بسیار مناسب است. امروز کمپانی اُپرا اعلام کرد که برای این برنامه آپدیتی فراهم کرده که از جدیدترین فناوری Opera Turbo بهره می برد، که روش بسیار مناسب تری برای حفظ داده ها برای مرورگر ها و برنامه ها ست. یعنی Opera Max اکنون بسیار سریع تر و ایمن تر شده است.

آپدیت جدید مرورگر Opera Max

این برنامه مدتها ست که مورد علاقه کسانی ست که با شبکه های عمومی شلوغی همچون wi-fi ارتباط برقرار می کنند. Opera Max سرعت اینترنت را بهبود می بخشد تا بتوانید موزیک و فیلم را بدون توقف پخش کنید. با این حال امنیت شبکه همیشه نگرانی مهم کاربران شبکه های عمومی بوده است، بنابراین تیم اُپرا سخت تلاش می کنند تا دریابند چگونه جریان انتقال داده های شما را در Opera Max با امنیت بیشتری انجام دهندو راه حل این کار استفاده از VPN بهتری است: SPDY SSL بهتر از HTTP 1.1 است. رمز گذاری SSLانتقال داده ها بین گوشی شما و سرور های Opera Max را ایمن تر می کند، این یعنی زمانی که از شبکه های وای فای عمومی استفاده می کنید همه چیز راحتتر پیش می رود.

 

اُپرا می گوید استفاده از SPDY وب گردی را بسیار سریع تر می کند. SPDY بخشی از استاندارد HTTP 2.0است که به زودی خواهد آمد و گوگل آن را برای کانکت کردن موبایل به اینترنت طراحی کرده که اگر اخیراً Data Saving را فعال کرده باشید در برنامه اندروید کروم استفاده می شود. کار با SPDY سرعت وب گردی را تا 23درصد افزایش می دهد.

با آپدیت کردن Opera Max می توانید از این امنیت و سرعت بالا بهره ببرید. اگر تا کنون برنامه Opera Max را استفاده نکرده اید می توانید هم اکنون آن را دانلود و نصب کنید.

آیا شما یک کاربر Opera Max هستید؟ تجربه خود در مورد این برنامه را با ما در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *