جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آموزش حذف اکانت اینستاگرام

ساخت اکانت و اشتراک گذاری تصاویر کار بسیار ساده و جذابی به نظر میرسد. اما برخی از کاربران پس از مدتی از کار با شبکه اینستاگرام منصرف شده و قصد لغو عضویت و حذف کامل اکانت خود در این سرویس را دارند. حذف اکانت در این سرویس نیز کار بسیار ساده ای میباشد و کاربران میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به حذف اکانت خود بپردازند. در این آموزش قصد داریم به همراه شما عزیزان به بررسی چگونگی حذف اکانت در سرویس اشتراک عکس اینستاگرام بپردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

برای این کار باید مستقیماً از وب‌سایت اینستاگرام اقدام کنید و راهی برای پاک کردن اکانت توسط خود اپلیکیشن وجود ندارد؛ هرچند که می‌توانید با مرورگر گوشی به وب‌سایت اینستاگرام هم مراجعه کنید. برای اینکار از طریق مرورگر ویندوز یا گوشی موبایل خود (فرقی نمیکند اندروید باشد یا آیفون !) به آدرس www.instagram.com وارد شوید . پیش از اقدام به حذف اکانت دو نکته را در نظر داشته باشید:

– با حذف اکانت تمامی تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و دیگر اطلاعات شما در این سرویس برای همیشه از بین خواهد رفت و اینستاگرام قادر به بازگرداندن آن‌ها نخواهد بود. پس به شما پیشنهاد میکنیم اگر تصاویر و ویدئوهایتان برای شما با ارزش می باشد حتما قبل از پاک کردن اکانت اینستاگرام خود از آنها بکاپ تهیه کرده و عکس ها و فیلم هایتان را در جایی ذخیره کنید.

– پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با همان نام کاربری نخواهد بود.

 

سپس در صفحه نخست این وب سایت بر روی گزینه Login کلیک کنید تا به صفحه ورود به اکانت شخصی خود راه یابید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام2

در این صفحه و در فیلد اول، نام کاربری و یا آدرس ایمیلی که در زمان ساخت اکانت انتخاب و ثبت نموده اید و در فیلد دوم رمز عبور خود را وارد کنید تا به اکانت خود وارد شوید. یا با کلیک بر روی Forgot password? در صورت فراموشی رمزتان آن را بازیابی کنید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام3

سپس در صفحه باز شده بر روی دکمه پروفایل خود (که روی آن تصویر اکانت و نام کاربری شما ثبت شده است) کلیک کنید تا لیست آبشاری زیر مجموعه های این دکمه باز شود و از این لیست گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام4

حال با ورود به صفحه شخصی پروفایل خود به انتهای آن رفته و بر روی گزینه I’d like to delete my account کلیک کنید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام5

اکنون به بخش حذف اکانت راه یافته اید. در این بخش سرویس اینستاگرام از شما دلیل حذف اکانت شما را می پرسد. با کلیک بر روی فلش کوچک کناری کادر گزینه Before you go, please tell us why (که در تصویر زیر نشان داده شده است) لیست دلایل نمایش داده میشود و میتوانید دلیل مناسب برای حذف اکانت خود را انتخاب کنید.
در صورتی که قصد ندارید دلیل خاصی را ارائه نمایید، گزینه آخر یعنی Other Reason (سایر دلایل) را انتخاب کنید(۱). اکنون در همین صفحه گزینه ای جدید با عنوان To continue, please re-enter your password باز خواهد شد. در کادر مربوط به این گزینه رمز عبور اکانت خود را وارد نمایید(۲) سپس به انتهای صفحه بروید و بر روی دکمه Permanently deactivate my account کلیک کنید(3)

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام6

منبع: گت اندروید

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *