جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آمار ایمیل بازی کارمندان !

مواجه شدن با فضای دیجیتالی به یک اتفاق معمول در فضاهای کاری تبدیل شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد کارمندان جهانی هر ۱۰.۵ دقیقه یک بار با یک نوع خبر مرتبط با شبکه‌های اجتماعی از جمله پیام‌های فوری(IM)، توئیت یا پیام فیس‌‌بوک مواجه می‌شوند.

آمار ایمیل بازی کارمندان !

در بررسی جدید مشخص شده است هر ۱۰.۵ دقیقه یکبار پیام جدید مبتنی بر فضاهای اجتماعی برای کارمندان ارسال می‌شود و به واسطه هر یک از این پیام‌ها ۲۳ دقیقه طول می‌کشد تا کارمند دوباره به وظیفه کاری خود برگردد.

خواندن پست‌های الکترونیکی معمولا ۲۸ درصد زمان کاری هر روز کارمندان را به خود اختصاص می‌دهد و این در حالی است که کارمندان در صنوف مختلف به طور میانگین روزی ۱۱۲ پست الکترونیکی ارسال می‌کنند.

هر کارمند به طور میانگین ۴۰ درصد زمان سپری شده در طول یک هفته کاری خود را به خواندن ایمیل‌های داخلی اختصاص می‌دهد که این پست‌های الکترونیکی معمولا ارزش چندانی برای بهبود شرایط کسب و کار ندارد.

 

همچنین گفته شده است ۸۷ درصد کارمندان از نظر احساسی و روانی هیچ ارتباطی با شغل خود ندارند و همین مسئله موجب شده است کسب و کارهای آمریکایی سالانه بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار ضرر کنند.

شرکت تحقیقاتی Sapience Analytics که دفتر مرکزی آن در دوبلین واقع شده است این اطلاعات منتشر کرد و توضیح داد هر آنچه که کاربر در هر لحظه مرتبط با محیط دیجیتالی انجام می‌دهد، به صورت مستقیم روی سازمان تاثیر می‌گذارد.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *