جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آغاز کنفرانس گوگل I/O 2016

از روز چهارشنبه هفته جاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O آغاز میشود و انتظار میرود گوگل دستاوردهای بسیار جالبی برای عرضه داشته باشد.

آغاز کنفرانس گوگل I/O 2016

شاید تا چند دهه پیش اگر به کسی کلمه «گیک» نسبت داده میشد توهین‌آمیز بنظر میرسید اما با اتفاقاتی که در طی این مدت کوتاه افتاده متوجه میشویم اگر به هر چیزی مقداری زمان داده شود نتیجه کار ممکن است تغییر زیادی داشته باشد.

همین «گیکها» هستند که پشت کمپانیهای بزرگ اپل؛ مایکروسافت؛ تسلا و غیره ایستاده‌اند و گوگل هم یکی از آنهاست. همین شرکتها هستند که بشدت سرگرم شکل دادن آینده فناوری هستند.

یکی از همین اتفاقات و رویدادهای شکل دهنده آینده از فردا شروع میشود. کنفرانس Google I/O 2016 از روز چهارشنبه 29 اردیبهشت آغاز شده و تمام توسعه‌دهندگان فعال و خلاق این حوزه را در یک محل گردآوری میکند.

این رویداد سه‌روزه مملو از جلسات کدنویسی و محل مبادله ایده‌هاست. همچنین انتظار میرود گوگل چندین غافلگیری هم داشته باشد و خبرهای داغی از این کنفرانس به بیرون خواهد آمد.

محصولاتی نظیر اندروید N؛ تبلت جدید نکسوس و بروزرسانی نکسوس 6P؛ اندروید VR؛ پوشیدنیهای اندرویدی و سیستم «اندروید پی» تنها بخشی از این برنامه‌ها هستند. در طی این چند روز گوگل قلب تپنده فناوریهای دنیا خواهد بود.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *