جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گیمرها منتظر آئوروس باشید

شرکت گیگابایت در حال برنامه‌ریزی برای ورود شرکت زیر‌مجموعه AORUS به بازار مادربرد و کارت‌گرافیک است. آئوروس یک برند سخت‌افزاری جدید است که شرکت گیگابایت آن را برای تولید سخت‌افزار و لوازم جانبی مخصوص بازی راه‌اندازی کرده است. در حال حاضر آئوروس در بازار نوت‌بوک‌های مخصوص بازی و تجهیزات جانبی نظیر صفحه‌کلید و موس فعالیت دارد. آئوروس یک برند تجاری مستقل است که محصولاتش از ویژگی‌های اصلی گیگابایت برخوردار نیستند.

گیمرها منتظر آئوروس باشید


اولین مادربرد آئوروس با سوکت LGA1151 و بر پایه‌ چیپست جدید سری ۲۰۰ Intel خواهد بود و از نسل هفتم پردازنده‌های ««کیبی‌لک» پشتیبانی می‌کند. این مادربرد و همچنین کارت‌های‌گرافیک GTX1080Ti و AMD Vega اولین محصولات حرفه‌ای برند آئوروس هستند که در ماه‌های آینده وارد بازار مصرف می‌شوند

اما X7 یک نوت‌بوک حرفه‌ای 17.3 اینچی است که بدنه آن کاملاً از آلومینیوم ساخته شده است. ایم محصول از پردازنده Core i7 4700HQ با فرکانس 2400 تا 3400 مگاهرتز برخوردار است. رزولوشن نوت‌بوک X7 فول‌اچ‌دی است و 8 گیگابایت حافظه نیز برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین تراشه گرافیکی GTX765M با چهار گیگابایت حافظه پرسرعت GDDR5، یک هارددیسک 1 ترابایتی و یک SSD با ظرفیت 256 گیگابایت از دیگر مشخصات نوت‌بوک مخصوص بازی X7 آئوروس است.

 

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *