جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوپرو و دوربین Hero 6 Black

شرکت گوپرو احتمالا در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهرماه) طی یک رویداد مطبوعاتی از دوربین جدید خود موسوم به Hero 6 Black با امکان فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه رونمایی خواهد کرد.

 

گوپرو و دوربین Hero 6 Black

کمپانی گوپرو امروز در قالب یک ایمیل اعلام کرده است که ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) در شهر سانفرانسیسکوی کالیفرنیا یک رویداد مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. این شرکت به نام دوربین جدیدی که قصد معرفی آن را دارد، اشاره‌ای نکرده است؛ اما تمام نشانه‌ها حاکی از آن هستند که گوپرو در مراسم مذکور از دوربین جدید Hero 6 Black رونمایی خواهد کرد. نیک وودمن، مدیرعامل گوپرو، این رویداد را از ساعت ۹ صبح به وقت سانفرانسیسکو آغاز خواهد کرد.

با توجه به این‌که از مدتی قبل تعدادی از دوربین‌های ساخت کمپانی گوپرو در سراسر آمریکا در فروشگاه‌های مختلف عرضه شده‌اند، به‌ نظر می‌رسد دوربین گوپرو Hero 6 نیز از ۲۸ سپتامبر با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس خریداران قرار بگیرد. البته باید اشاره کنیم که برخی از این دوربین‌ها اشتباها چندین هفته زودتر به نمایش درآمده‌اند. در رویداد ۶ مهر شرکت گوپرو احتمالا اطلاعات بیشتری در مورد دوریبن ۳۶۰ درجه‌ی فیوژن این کمپانی ارائه خواهد شد. علاوه بر این انتظار می‌رود مراسم یادشده، مدل‌ به‌روزرسانی شده‌ی پهپاد گوپرو کارما هم معرفی شود.

دوربین Hero 5 Blak نسبت به نسل‌های قبلی‌اش مورد بازطراحی قرار گرفته بود؛ اما اکنون انتظار نمی‌رود که دوربین Hero 6 Black به اندازه‌ی مدل پیشین خود بازطراحی شده باشد. در عوض تمامی تغییرات در این محصول جدید در قطعات داخلی آن اعمال خواهد شد. این دوربین جدید از نظر شکل ظاهری در واقع به دوربین Hero 5 Black شباهت خواهد داشت؛ اما امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید می‌توان به امکان ثبت فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد. افزون بر آنچه گفته شد، انتظار می‌رود دوربین Hero 6 Black دوبرابر نسبت به نسل قبلی خود سریع‌تر عمل کند و سرعت انتقال داده‌ها در این محصول بهتر باشد. از دیگر ویژگی‌های Hero 6 Black می‌توان به تثبیت‌گر دیجیتال تصویر بهبودیافته و نیز افزایش کیفیت تصاویر این دوربین در شرایط کم‌نور اشاره کرد. تمام این قابلیت‌ها به لطف پردازنده‌ی GP1 محقق شده‌اند؛ تراشه‌ای که توسط کمپانی گوپرو تولید شده است.

درهرحال زمان زیادی تا مراسم گوپرو باقی نمانده است و سرانجام در تاریخ ششم مهرماه شاهد برگزاری این رویداد خواهیم بود. همانطور که اشاره شد، انتظار می‌رود در این مراسم اطلاعات کاملی از دوربین جدید گوپرو و البته محصولات دیگر این کمپانی ارائه شود.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *