جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی برای مواقع اضطراری!

قطعاً شما هم مزیت های داشتن یک دکمه اضطراری برای تماس با پلیس را می دانید، به تازگی دستگاه جدیدی به نام ECHO Urgent Messenger معرفی شده که همانند این دکمه اضطراری عمل می کند، اما دکمه بسیار کوچکی است که می توانید حتی به دسته کلید خود وصل کنید و زمانی که به کمک نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

 

ezterari

 

بنا به توضیحات این دستگاه در سایت Indiegogo (جایی که سازندگان سعی می کنند 5000 دلار  پول جمع کنند تا تولید محصول را آغاز کنند)، زمانی که شما دکمه را فشار می دهید، دستگاه ECHO پیغامی را به کارکنان مراقبت های فوری این شرکت و مخاطبینی که شما در دستگاه وارد کرده اید می فرستد. همانطور که اشاره شد شما می توانید هر شخصی را که دوست دارید را به این لیست اضافه کنید، حتی اگر آنها را در گوشی، ایمیل یا لیست دوستان شبکه اجتماعی خود داشته باشید. ظاهراً این پیغام حاوی موقعیت شما خواهد بود و این موقعیت توسط GPS و GLONASS مشخص خواهد شد.

در حالی که این دستگاه شبیه حمل یک دستگاه ردیاب است، اما این کمپانی متعهد شده است که به هیچ وجه از آن برای ردگیری شما استفاده نخواهد کرد مگر آنکه دکمه را فشار دهید. پس از فشردن دکمه، پرسنل این شرکت قادر به حرف زدن با شما خواهند بود و یا اگر نمی توانید حرف بزنید می توانید به حرف های آنها گوش بدهید. باطری دستگاه ECHO در حالت Standby طول عمری 7 ساله و در حالت مکالمه طول عمری 5 ساعته دارد. در صورت موفقیت این پروژه، تولید این دستگاه به زودی آغاز خواهد شد.

منبع : engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *