جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


چگونه به کمک تکنولوژی درآمد خود را چند برابر کنیم؟

این روزها به دلیل گرانی و وضعیت اقتصادی جامعه، همه ی ما به دنبال افزایش درآمد خود هستیم و دوست داریم راهی پیدا کنیم که در کمترین زمان، بیشترین درآمد را کسب کنیم. بسیاری از افراد سرمایه کمی برای شروع کسب و کار جدید دارند، همچنین بسیاری از فروشندگان به دلیل اجاره‌های زیاد مغازه خود و سود خیلی کم از فروش محصولات خود، در حال ورشکست شدن هستند.
در این محتوا یکی از بهترین راه‌های افزایش درآمد را که می توانید با سرمایه کم شروع کنید و با سفارش طراحی سایت در مشهد به درآمد بالایی برسید، به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

 

طراحی سایت در مشهد، گامی مهم در فروش محصولات

در دو، سه دهه گذشته که تکنولوژی آنقدر پیشرفت نکرده بود، فروشندگان اگر می خواستند به درآمد بالایی برسند، باید هزینه زیادی را صرف تبلیغات رسانه‌ای می کردند، برای معرفی محصولات خود در شهرهای مختلف، مسیرهای طولانی را طی می کردند تا در آن شهر محصولات خود را به نمایش بگذارند.
با پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن مردم به فضای مجازی، فروشندگان از این فرصت استفاده کردند و برای فروش محصولات خود، سایت طراحی کردند و کالا و محصولات خود را در سایت به نمایش و فروش گذاشتند.

در ادامه این بخش، دلایل اینکه طراحی سایت، نقش بسزایی در فروش شما دارد را برای شما شرح داده ایم:

  • افراد برای خرید و دریافت خدمات ابتدا به گوگل مراجعه می کنند:

تصور کنید قصد خرید موبایل را دارید اما نمی دانید چه مدلی را خریداری کنید. اولین کاری که می کنید چیست؟ آیا به فروشگاه‌های موبایل به صورت حضوری مراجعه می کنید یا به سایت‌های بزرگ فروش لوازم دیجیتال مراجعه می کنید؟ قطعا مورد دوم پاسخ شما خواهد بود. با وجود فروشگاه‌های اینترنتی، شما قادر خواهید بود در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را سرچ کنید، درباره ی مشخصات آن اطلاعات کسب کنید و نظرات دیگر افراد که قبلا از آن محصول استفاده کرده اند را مطالعه کنید؛ حتی می توانید چند کالا را باهم به راحتی مقایسه کنید. در این میان اگر سایت فروشگاهی، بازاریابی محصولات خود را به درستی و بطوری حرفه ای انجام داده باشد، قطعا از آن فروشگاه خرید خواهید کرد.

بهتر است بدانید، 93 درصد افراد برای خرید کالای مورد نظر، ابتدا آن را در گوگل سرچ می کنند. اگر شما از طراحی سایت برای فروش محصولاتتان صرف نظر کنید، 93 درصد مشتریان خود را از دست خواهید داد.

  • با یک حرکت، برای همیشه سود می کنید:

شما زمانی که راه‌های دیگر بازاریابی را انتخاب می کنید، مثل تبلیغات رسانیه‌ای، چاپ پوستر و… ، علاوه بر اینکه باید هزینه‌های زیادی را صرف این کار کنید، این نوع بازاریابی همیشگی نیست؛ یعنی شما دائما لازم است هزینه‌ای را صرف تبلیغات کنید. اما با طراحی سایت، شما یک بار هزینه می کنید و بعد از آن شما برای همیشه سایت خود را دارید و می توانید بدون هیچگونه پرداخت وجهی، محصولات خود را به نمایش بگذارید و به فروش برسانید و سود زیادی به دست آورید.

با بکارگیری خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی در مشهد، درآمد خود را افزایش دهید
اولین قدم برای اینکه محصولات شما فروش رود، این است که سایت فروشگاهی حرفه ای بسازید؛ تیم متخصص شرکت سورینت در مشهد، به صورت حرفه ای می تواند به طراحی سایت فروشگاهی بپردازد. بعد از استفاده از خدمات طراحی سایت در مشهد، برای اینکه فروش شما چند برابر شود و درآمد بیشتری کسب کنید، لازم است مواردی را بر روی سایت خود اعمال کنید.

  • در معرفی خدمات و محصولاتتان صادق باشید:

یکی از مهمترین مواردی که در این زمینه باید رعایت کنید، صداقت است. در غیر این صورت مشتری احتمال اینکه بیشتر مشتری‌های خود را از دست بدهید زیاد است؛ کافی است یک نفر که در شبکه‌های مجازی دنبال کننده‌های بسیاری دارد، نقاط ضعف محصولات و خدمات شما را برای دیگران بازگو کند تا کسب و کار شما افت پیدا کند.
بنابراین در معرفی خدمات و محصولات خود اغراق نکنید و واقعیت را بگویید. اگر محصول شما دارای نقطه ضعف‌هایی است، در کنار نقاط قوت، آنها را شرح دهید. با این کار اعتماد سازی خواهید کرد و افراد زیادی به سمت سایت شما جذب خواهند شد.

  • بخش رضایت مشتریان:

خیلی از افراد وقتی وارد فروشگاه اینترنتی جدیدی می شوند، قبل از خرید هرگونه کالایی، ابتدا به دنبال بخشی از سایت می گردند که مربوط به رضایت مشتریان آن سایت باشد؛ در صورت وجود چنین بخشی در سایت، افراد راحت‌تر اعتماد می کنند و با خیال آسوده‌تری کالای مورد نظر خود را سفارش می دهند.
بنابراین یکی از راه‌های افزایش فروش، بارگذاری رضایت مشتریان در سایت است.

  • از روش پیشنهاد ویژه استفاده کنید:

یکی از راه‌های عالی برای فروش چند برابری محصولات و خدمات، پیشنهادات ویژه است. مثلا یکی از سایت‌های فروشگاهی، به مناسبت عید نوروز بر روی خدمات یا محصولات خود، چند درصد تخفیف اعمال می کند یا ارسال کالاهای خود را رایگان اعلام می کند، اما مدت زمان محدودی را برای آن در نظر می گیرد. با این کار فروش محصولات در آن بازه زمانی چند برابر می شود. بنابراین سعی کنید در زمان مناسبت‌های مهم حتما از این روش استفاده کنید.

  • فروش محصولات در خارج از کشور:

با داشتن فروشگاه اینترنتی، دیگر محدودیت مکانی ندارید، شما می توانید مشخصات محصولات یا خدمات خود را علاوه بر زبان فارسی، به زبان‌های پر کاربرد دیگر مانند انگلیسی، عربی و چینی نیز بارگذاری کنید. در این صورت مشتری‌های خارجی نیز از سایت شما بازدید می کنند و می توانید درآمد به دلار از این راه کسب کنید.

 

‌‌
راهکارهای زیادی برای افزایش درآمد از سایت وجود دارد، که ما در این قسمت تنها به چند مورد جزئی اشاره کردیم. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری درباره ی طراحی سایت مشهد و افزایش درآمد از طریق فروشگاه‌های اینترنتی هستید، به سایت سورینت مراجعه کنید.

افزایش بازدید با طراحی سایت ارزان در مشهد

ارزانی همیشه بی دلیل نیست، گاهی اوقات ممکن است شرکتی کم تجربه در این زمینه را انتخاب کنید و سرمایه شما به خطر بیفتد؛ چرا که اگر کار طراحی سایت به صورت اصولی و حرفه ای انجام نشود، علاوه بر اینکه درآمدی در این زمینه کسب نخواهید کرد، بلکه دچار ضرر مالی نیز می شوید. شرکت‌های معتبر و با تجربه ای وجود دارند که هزینه مناسب‌تری نسبت به دیگر شرکت‌ها، جهت ایجاد سایت حرفه ای دریافت می کنند. شرکت سورینت در مشهد، که دارای تیمی متخصص و حرفه ای است، با دریافت هزینه مناسبی برای شما خدمات طراحی سایت را انجام خواهد داد.

برای اینکه خدمات و محصولات شما توسط افراد زیادی دیده شود، سه اصل مهم بر روی سایت شما باید اعمال شود:

  • سئو (SEO)
  • سرعت بالا سایت
  • ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن سایت

به طور کلی طراحی و ایجاد سایت برای راه اندازی کسب و کار، گزینه بسیار خوبی است که شما می توانید با اندکی سرمایه، به درآمدهای کلان برسید. یکی از شرکت‌های خوبی که سابقه طولانی در زمینه طراحی سایت در مشهد را دارد، شرکت سورینت است که تیم متخصص و حرفه‌ای این شرکت به خوبی می تواند شما را در این زمینه یاری کند؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سفارش طراحی سایت مشهد، همچنین دانلود کتابچه آموزشی “سیر تا پیاز افزایش درآمد از طریق طراحی سایت” به سایت سورینت www.sorinet.net مراجعه کنید.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *