جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عرضه هدست واقعیت مجازی HTC Vive در سال آینده

headset vagheiyate majazi HTC-Vive

گذشته از هدست واقعیت مجازی گوگل کاردبورد (Google Cardboard) و سامسونگ Gear VR ، در حال حاضر هدست‌های واقعیت مجازی دیگری در بازار وجود ندارد که بتوان آنها را تهیه کرد. البته انتظار می‌رود هدست آکیولس ریفت (Oculus Rift) در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شود؛ و این طور که پیداست هدست HTC Vive هم در سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد.

براساس گفته‌‌ی مسوولان HTC، هدست واقعیت مجازی Vive امسال به بازار ارایه نخواهد شد و کسانی که تمایل به تهیه‌ی آن دارند باید تا سال ۲۰۱۶ صبر کنند. البته شرکت HTC قصد دارد تعداد محدودی از هدست‌های واقعیت مجازی‌اش را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد.

مسوولان این شرکت عنوان کردند: “HTC اولین دستگاه‌های قابل خرید Vive را به تعداد محدود برای توسعه‌دهندگان ارایه خواهد.” این شرکت اشاره می‌کند که تعداد انبوهی از هدست‌های واقعیت مجازی در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ در اختیار عموم قرار خواهند گرفت.

البته تصمیم HTC مبنی بر عرضه‌ی عمومی محصول‌اش در سال ۲۰۱۶ می‌تواند با دشواری‌هایی همراه باشد. زیرا هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت هم برای سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده؛ و از سوی دیگر هدست «پراجکت مورفیوس» (Project Morpheus) سونی هم در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. با این اوصاف، شرکت HTC باید با دو شرکت دیگر برای جلب نظر مشتریان و سهم بازار رقابت کند.

منبع : techradar

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *