جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مریخ را با هولولنز مایکروسافت ببینید

بازدیدکنندگان آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا با استفاده از واقعیت مجازی بدون قدم نهادن بر مریخ در دنیای واقعی این سیاره سرخ را رصد می‌کنند.

مریخ را با هولولنز مایکروسافت ببینید

مدیر خلاق Ops، آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا (JPL) متی کلوزن نمونه‌های جالب تحقیقاتی و ویژگی‌های اکتشافی هولولنز مایکروسافت را در معرض نمایش قرار داده است. یکی از این نمونه‌ها پروژه تصاویر مجازی سطح مریخ در دنیای واقعی است.

بازدیدکنندگان با پوشیدن هدست هولولنز و دیدن تصاویر مجازی دنیایی دیگر را تجربه می‌کنند.

سه اپلیکیشن هولولنز مایکروسافت شامل: اپلیکیشن بازسازی مجازی سطح مریخ: به محققان در اندازه‌گیری دقیق‌تر زوایا و فواصل در موقعیت‌های خاص مریخ کمک می‌کند، پروژه تابع: کارشناسان قادرند به کمک آن فضانوردان ایستگاه بین‌المللی فضایی را هنگام قدم‌زدن با روش‌های نموداری و ارسال اطلاعات مختلف راهنمایی کنند می‌باشد و قسمت سوم Protospace نام دارد که به کمک آن مهندسان مکانیک جزئیات مدل‌های فضاپیما و ماشین‌آلات را در مقیاس صحیح به عنوان یک گروه تصور می‌کنند.

مدیر خلاق Ops، آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا (JPL) اظهار کرد: هولولنز ابزاری مفید در چندین برنامه ناسا بوده و کشف‌های فضایی عمومی از طریق هولولنز ناسا در آینده امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این مورد فقط مخصوص افراد در JPL یا دیگر مراکز فضایی نبوده و ما تصور می‌کنیم همه افراد در آینده قابلیت دسترسی به این فناوری را در کتابخانه‌ها، مدارس و حتی زیرزمین منزل خود خواهند داشت و در اکتشافات فضایی شرکت خواهند کرد.

منبع ایسنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *