جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت های جدید اینستاگرام

اکنون می‌توانید افراد مشخصی را در داستان‌های خود ذکر کنید، همچنین برخی از کاربران خاص اینستاگرام می‌توانند به پایان داستان‌ها، لینک هم اضافه کنند.
قابلیت های جدید اینستاگرام
اینستاگرام به تازگی ابزارهای جدیدی را معرفی کرده تا کاربران بتوانند داستان‌ها یا استوری‌های خود را جذاب‌تر کنند: بومرنگ و ذکر نام افراد و نیز افزودن لینک در درون برخی از داستان‌ها.

بومرنگ تعداد زیادی از عکس‌ها را در کنار هم گذاشته و یک ویدیوی کوتاه همچون GIF تولید می‌کند که پس از رسیدن به آخرین عکس، دوباره به عقب برمی‌گردد.

یک انتخاب‌کننده جدید فرمت در زیر دکمه رکورد دیده می‌شود که به شما اجازه می‌دهد حالت «بومرنگ» را انتخاب نمایید. تنها کافیست روی رکورد ضربه بزنید و سپس دوربین، تعداد زیادی از عکس‌ها را در کنار هم قرار خواهد داد تا آنها را به شکل یک فیلم کوچک در بیاورد.

همچنین اکنون می‌توانید نام افراد مشخصی را هم در داستان‌های خود ذکر کنید؛ درست مانند ایجاد زیرنویس یا نظر.

هنگامی که به داستان‌تان متن اضافه می‌کنید، می‌توانید با استفاده از علامت @ به همراه یک نام کاربری، اشخاصی را که مایل هستید ذکر کنید. نام کاربری این اشخاص در داستان شما با خط زیر (underline) مشخص خواهد شد و هنگامی که فردی آن را لمس کند، به پروفایل شخص منتقل خواهد شد.
اگر کسی نام شما را در یک داستان ذکر کند، در بخش Direct، یک اعلان دریافت خواهید کرد. تنها لازم است پیش‌نمایش را لمس کنید تا مستقیماً به آن داستان بروید؛ البته در صورتی که حذف نشده باشد.

اگر کسی که شما او را دنبال نمی‌کنید، نام شما را ذکر کند، در بخش پیام‌های درخواست، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

در پایان، باید گفت اینستاگرام به برخی از کاربران خاص خود اجازه می‌دهد تا در پایان داستان‌ها، لینک هم اضافه نمایند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *