جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سومین آئین رونمایی از بازی‌‌های ایرانی

با هدف حمایت و پوشش خبری و تبلیغاتی برای تولیدکنندگان بازی‌های داخلی، رویداد «رونمایی از بازی‌های ایرانی» برگزار می‌شود. قرار است تا این رونمایی هر ماه برای معرفی یک بازی ایرانی صورت گیرد. در همین راستا، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرده که برای حضور در این رونمایی، بازی‌سازان باید در سایت این بنیاد ثبت‌نام کنند.

سومین آئین رونمایی از بازی‌‌های ایرانی


متین ایزدی، معاون ارتباطات بنیاد ملی در این رابطه گفت: « آیین رونمایی در اواسط آبان‌ماه برگزار می‌شود، در نتیجه بازی‌سازان عنوانی را ثبت‌نام کنند که تاریخ انتشار آن در همین بازه زمانی باشد تا بتوانند از آیین رونمایی نهایت بهره را ببرند. پس از دریافت درخواست‌ها، در صورتی که حداقل 2 درخواست ارسال شده باشد، انتخاب این‌که برای کدام بازی رونمایی بگیریم با کمک نظرسنجی و رای مستقیم طرفداران صورت خواهد گرفت.»

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سال جاری برای دو بازی «والیبال 2016» و «شتاب در شهر 2» آیین رونمایی برگزار کرده است که با حمایت و پوشش خبری رسانه‌ها، فروش این بازی‌ها قابل توجه بوده است.

براساس روند رونمایی آبان‌ماه، بازی‌سازان تا پایان روز دوشنبه 10 آبان فرصت دارند با مراجعه به صفحه www.ircg.ir/fa/form/14 برای حضور در روند رونمایی این ماه ثبت‌نام کنند.

 

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *